Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2018-06-10, 23:30
  #1
Medlem
Jag skriver egentligen för att jag har lite frågor som Google inte hade några svar på. Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva en tripprapport medan det är färskt i minnet.

Det hela började en fin tidig morgon i ett villaområde på den rätta sidan av skurubron. Det var champagnefrukost och det hinkades flitigt. En asiat i min klass blev dyngrak på en flaska champagne han kunde inte gå utan att kraftigt dra åt höger, jag och min kompis fick den briljanta idén att peta i honom lite ladd för att få igång han på alla cylindrar så att vi slapp bära honom till bussen som skulle ta oss till skolan. Jag trodde inte att det skulle fungera då jag endast känt av milda effekter av ladd tidigare. Min polare hade fått en ny kran i rinkeby vars produkter jag aldrig tidigare provat. Och jävlar vad det blev fart på honom av bara en nyckel. Han blev plötsligt piggast i gänget. Sedan kl 23 så provar jag laddet för första gången på en klubb i centrala stockholm. Vi hade ingen nyckel eller bord att dra ifrån så vi grävde med fingertopparna, det som hade fastnat på fingret pga fukten som alltså inte gick att snorta drogs av på tandköttet. Och den smaken satt i bra länge, och jag älskade den. När vi sedan gick ned till dansgolvet så ägde vi stället. Jag såg tillochmed vakter som stod och flinade åt oss för att vi hade sådant jävla ös. När klubben stängde, måste säga att blekholmen var ett jävla bra ställe REKOMMENDERAS, så satte vi i en varsin airpod i öronen och dansade hem och stannade för att dra mer ladd då och då. Det var när vi hade kommit till slussen som jag märkte det som jag kom hit för att fråga om, min kompis hade fått oboy mustasch runt läpparna. Jag bad han torka bort det men han hade inget saliv, snäll som jag är bidrar jag då med mitt eget som jag spottar i hans hand. Han försöker gnugga bort det, men det är riktigt segt. Tillslut är det bara rester kvar som jag låter vara. Vi står och "klubbar" framför alla som sitter och väntar på bussen, vi lyssnar på stronger av K-west och rappar ihop. Många kan inte låta bli att hålla sig för skratt. När bussen kommer efter 20 min så ser jag oboy mustaschen igen. Den här gången bryr jag mig inte om det då vi inte kan torska längre. Nu sitter jag här 2 dagar efteråt och undrar vad det var för oboy han hade runt munnen.
Citera
2018-06-11, 00:15
  #2
Medlem
TheAntiheros avatar
Den där äckliga bruna kanten som man kan få längs med överläppens överkant beror på uttorkning, och det kan man få när man kört uppåtdroger som ladd o tjack. Riktigt äckligt.

Verkar inte som om du/ni hållt på så länge, så all välmening tycker jag att ni ska tagga ned lite (alltså inte springa runt och dansa på stan och gå all in på klubben). Folk fattar mer än man tror, och rätt vad det är så står det en kille med "fritidskläder", rakad skalle och rejäla skor framför dig Civvare alltså.

Men det lät absolut som en schysst kväll, påminner om min egen student
Citera
2018-06-11, 00:27
  #3
Avstängd
SvettigMumins avatar
Det var nog inte Kalle Anka-tjack ni fick i er utan amfetamin. Vilket i sig inte är något dåligt, tvärtom så är det tusen gånger bättre, men om din polare betalade 1000 kronor grammet blev han blåst.
Citera
2018-06-11, 00:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Det var nog inte Kalle Anka-tjack ni fick i er utan amfetamin. Vilket i sig inte är något dåligt, tvärtom så är det tusen gånger bättre, men om din polare betalade 1000 kronor grammet blev han blåst.

Jag är rätt säker på att det var ladd, har inte ladd en speciell smak som domnar munnen? Ser ladd och tjack likadant ut?
Citera
2018-06-11, 00:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAntihero
Den där äckliga bruna kanten som man kan få längs med överläppens överkant beror på uttorkning, och det kan man få när man kört uppåtdroger som ladd o tjack. Riktigt äckligt.

Verkar inte som om du/ni hållt på så länge, så all välmening tycker jag att ni ska tagga ned lite (alltså inte springa runt och dansa på stan och gå all in på klubben). Folk fattar mer än man tror, och rätt vad det är så står det en kille med "fritidskläder", rakad skalle och rejäla skor framför dig Civvare alltså.

Men det lät absolut som en schysst kväll, påminner om min egen student

Aa det är alltså uttorkning, konstigt att det blir en brun kant, undra vad den består av? Jo jag vet att det var riskabelt att dansa runt på stan, när vi såg väktare och poliser så slutade vi givetvis. Men du har rätt om de där jävla civilfittorna. Man får passa sig. Får de ta med mig in på polisstationen om de misstänker att jag dragit ladd även om jag bara påstår att jag är full? kan de spåra laddet om man endast har dragit kanske 0,2 g på en månad? Kan man torska om man pungar laddet vid en visitation?
Citera
2018-06-11, 03:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven1337
Aa det är alltså uttorkning, konstigt att det blir en brun kant, undra vad den består av? Jo jag vet att det var riskabelt att dansa runt på stan, när vi såg väktare och poliser så slutade vi givetvis. Men du har rätt om de där jävla civilfittorna. Man får passa sig. Får de ta med mig in på polisstationen om de misstänker att jag dragit ladd även om jag bara påstår att jag är full? kan de spåra laddet om man endast har dragit kanske 0,2 g på en månad? Kan man torska om man pungar laddet vid en visitation?

1. Ja de får ta med dig till polisstationen.
2. Ja, de kan spåra laddet, det kan spåras lång tid i ditt hår, men de ber om pissprov (nekar du så blir det blodprov, vilket ladd spåras en kortare tid i).
3. Ja, du kan torska.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback