Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 14:58
  #493
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micks
Det finns ju undersökningar som visar att 30% av barnen inte har den biologiska pappa de trodde att de hade.

I princip. Sen om siffran är 30% kan man ju diskutera.
Citera
2018-08-08, 15:03
  #494
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Ja det var deprimerande läsning....att hanreja någon, d.v.s att låta en far få ett barn som inte är deras bilogiska och sedan inte berätta för honom, är ett bestialiskt brott, så allvarligt att kvinnan som gör det har förbrukat sin rätt att leva enligt mig.

Nästa gång feminister drar upp mäns kollektiva skuld till kvinnor för allt de gjort under historien så kan man kontra med att 25 % av kvinnor har gjort ett så allvarligt brott mot män som det borde vara dödsstraff på.

Sorry, men evolutionen har uppenbarligen belönat detta beteende.
Citera
2018-09-04, 11:11
  #495
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=JpiANmRFDxY

Controversial Study Reveals an Undeniable Truth About Women…
Citera
2018-09-04, 16:58
  #496
Medlem
Darwinists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micks
Någon källa på det har jag inte rakt av mer än att det var ett program på tv, kunskapskanalen?, och jag tror att Michael Mosley hade programmet. Det programmet var väl för 1-2 år sedan..

Det togs upp i programmet om en undersökning gjord i, England tror jag, på 70-talet då man tog blodprover på en massa familjer och kom fram till att "pappan" inte kunde vara den biologiska fadern i 30 procent av fallen.. Nu hade man även gjort en undersökning i närtid som bekräftade dessa siffror om jag förstod programmet rätt.

Edit: Här tas siffran 25 procent upp även om just detta gäller ärenden som tas upp.
https://fof.se/tidning/2001/3/artike...pappa-inte-far

Det fattar du väl att testade fall inte är representativa för befolkningen i stort. Att tro att siffran är så hög som 30% bland den generella befolkningen är paranoia. Bland män som drar fallet till domstol visar det sig att ca 13% inte är far till barnet, men det ska finnas ganska stark misstanke för det. DNA tester visar att antalet fall har varit extremt lågt genom historien. Mellan 1 och 2 %

Ni hittar länkar här:
(FB) Hur hjärntvättade är svenska folket av genusteorier?
Citera
2021-03-04, 20:45
  #497
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Svenska kvinnors hyckleri är väl knappast något nytt? De borde aldrig ha fått rösträtt, däri ligger den svenske mannens största misstag i mannaminne.


Dagens kärringar har blivit bortskämda och äckligt dominanta av sig. Såg just ett fanstyg till maktgalen feminist på Böda camping i kanal 5. Hon stod med armarna i kors och befallde hennes fåntratt till karl, hur han skulle sätta upp förtältet. Tragiskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback