Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-10, 16:35
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Sade inte kommentatorn att 58 var beställt? Eller hörde jag fel?

Pacen var beställd till 57.50 för en vinnartid på 1.58 och det blev 58.55 för 2.01.

https://twitter.com/iaaforg/status/1...519424/photo/1
__________________
Senast redigerad av frankkk 2018-06-10 kl. 16:41.
Citera
2018-06-10, 16:38
  #26
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Pacen var beställd till 57.50 för en vinnartid på 1.58 och det blev 58.55 för 1.01.

https://twitter.com/iaaforg/status/1...519424/photo/1
Aha, missförstod då. Såg ut som att haren saktade ner en smula för att inte springa ifrån, och Bergqvist tyckte att hon gjorde ett bra jobb. Men det är ju en hel vetenskap det där med harar.
Citera
2018-06-10, 16:41
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Aha, missförstod då. Såg ut som att haren saktade ner en smula för att inte springa ifrån, och Bergqvist tyckte att hon gjorde ett bra jobb. Men det är ju en hel vetenskap det där med harar.

Nu säger jag inte att harar är något bra öht, men det där är nog det största problemet att dom skaffar sig något slags buffert i början för att hamna i tät. Sen är inte alltid dom aktiva på samma sida som haren, utan dom verkar snarare programmerade efter årsbästan snarare än vad utövarna faktiskt vill ha.
Citera
2018-06-10, 16:43
  #28
Medlem
PsychoChillers avatar
Vilken jävla skitsändning. Repris på repriser varvat med närbilder på funktionärer. Alla stora händelser får vi se i efterhand. Om alla som vill att såssetv ska sända stora mästerskap såg den här sändningen skulle vi slippa den debatten. Bra svenskdag så tidigt på säsongen, gött mos!
Citera
2018-06-10, 16:48
  #29
Medlem
Hadadis kast såg ut att bli för kort mätt. Skräll.
Citera
2018-06-10, 16:56
  #30
Medlem
welcometorealitys avatar
Dr Alban Daccres slog till igen.Stockholm levererar bra resultat idag, synd bara att inte herrarnas Spjut är med i programmet, jag tror att vi hade fått se 90 meters kast.
Citera
2018-06-10, 17:10
  #31
Medlem
welcometorealitys avatar
Daniel Ståhl är helt ur balans nu
Citera
2018-06-10, 17:14
  #32
Medlem
Waterfalls avatar
Är det här den sämsta tv-produktionen i världshistorien?
SVT bara lite efter.
Citera
2018-06-10, 17:16
  #33
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waterfall
Är det här den sämsta tv-produktionen i världshistorien?
SVT bara lite efter.

Ja det är ju helt bedrövligt, man hör ju Stadium kommentatorn säga att Kendricks tog 5.81 sen får man se detta hopp 2-3 minuter i efteråt...
Citera
2018-06-10, 17:18
  #34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waterfall
Är det här den sämsta tv-produktionen i världshistorien?
SVT bara lite efter.
Jag tycker iofs att det alltid är usel produktion på DL, oavsett vilken kanal som sänder är det en massa gamla repriser på hopp och kast som man sett för en kvart sen och missar att visa viktiga händelser direkt. Undrar om DL håller sig med en egen husproducent som alltid ska vara inblandad....

Kunde nån bara stoppa en socka i käften på den där gapiga speakern så skulle det iaf bli lite uthärdligare.
Citera
2018-06-10, 17:26
  #35
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag tycker iofs att det alltid är usel produktion på DL, oavsett vilken kanal som sänder är det en massa gamla repriser på hopp och kast som man sett för en kvart sen och missar att visa viktiga händelser direkt. Undrar om DL håller sig med en egen husproducent som alltid ska vara inblandad....

Kunde nån bara stoppa en socka i käften på den där gapiga speakern så skulle det iaf bli lite uthärdligare.

Tommy Åström tycker jag att jag hör i bakgrunden.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback