Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-06-12, 01:45
  #49
Medlem
75190255508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Du menar som Kronér, Moraeus, Oldsberg och Heimersson gjorde?
Vet du vad som hände då?
Han fick gå på dagen efter 54 år i skittidningens tjänst.
Vet du vad som hände Uppdrag Granskning, Sveriges seriösaste och bästa granskande TV-program när de började ifrågasätta Metoo-rörelsen?

Jag tror inte riktigt du förstår hur insyltad den här ideologin är i akademia, kulturen, main stream media, regeringen och vårt skolverk.
De är insyltade överallt där makt utövas och du min vän, du verkar helt ovetande om detta.

Jag kan erbjuda ett rött piller mot denna hägring du ser, men du kan aldrig återvända till din falska trygghet efter det.

Jag menar att de borde ta tag i utvandringen, gjorde det själv för mer än tio år sedan. Det röda pillret fick jag för länge sedan.
Citera
2018-06-13, 12:07
  #50
Medlem
brianmolkos avatar
Flytta till asiatiskt land, lätt att gå i celibat där..platta ansikten tomma blickar osv.
Bli sån där munk
Citera
2018-06-17, 14:32
  #51
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Ni drar bara till ett annat horhus.

Det låter stort när ludret skiter ned sig...

Du verkar fortfarande inte förstå att det råder kraftig brist på kvalificerad manlighet. Kvinnor är däremot kraftigt överprisade. Det är en situation ni feminister socialt konstruerat helt själva.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback