Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-23, 19:54
  #1813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe27
Hmm...en liten tripp till Åsele i helgen kanske, är ju bara ca 14 mil bort 😊 Nån som hänger på?
JAG 🙋‍♀️
Citera
2018-11-23, 21:17
  #1814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Såg du "bara" tv 3 dokumentären och inte är insatt mer så. Var glad!

Vart bor den här Eddy idag är ju frågan, fan ett under han kommit undan folkets vrede.

Jag har sett något liknande innan men inte hela, påbörjade podden men fick sluta, det var för brutalt.

Ja det är verkligen otroligt, han om någon borde plågas till döds, under en mycket lång tid.
Citera
2018-11-23, 22:06
  #1815
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Skrivs om Åsele, liten bonnhåla i norr. Eddie Larsson har ny identitet och lever under skydd.
Hoppas han såg programmet ikv och sover gott om natten..

Märkligt att ingen fått fatt på hans nya identitet? om något "händer" fanskapet.
Citera
2018-11-28, 17:24
  #1816
Medlem
Har letat förgäves efter FUP på detta fall. Är det någon som sitter på den?

Om inte så finns det någon som skulle vilja gå ihop och beställa denna FUP? Har läst i annan tråd att den ligger på 1850 sidor i papper. Kommer alltså kosta en slant. Om någon är villig så scannar jag in denna och skickar kopia.
Citera
2018-11-28, 20:03
  #1817
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av west86
fanskapet till morsa bor i varberg!

(Hon dömdes för att ha plågat ihjäl sin egen son. Nu har Bobbys mamma fött ännu ett barn. Socialnämnden i Varberg har tagit det ifrån henne. Vårdnadsärendet har gått till allra högsta instans.)

http://www.hn.se/nyheter/varberg/bob...togs-1.4961153

Vem fan skaffade barn med henne? Tvångssterilisering är kanske inte så dumt ändå.

Kollade nyss på tv3 dokumentären, att polis och förhörsledare kunde hålla sig neutrala under förhör är en gåta för mig. Ja de är yrkesskilliga men jag tror majoriteten av oss andra medborgare hade rusat fram och slagit ihjäl fanskapen
Citera
2019-05-21, 23:58
  #1818
Medlem
Finns fup:en på bobby nånstans att få tag i ? Letat lite var stans men verkar inte finnas Även kollat med en fb grupp, men där säger dom att den inte längre går att få tag på. Tack på förhand
Citera
2019-05-29, 11:26
  #1819
Medlem
Fy fan. Dessa avskum till föräldrar/plastföräldrar borde malas ner till köttfärs.
Citera
2019-06-18, 05:41
  #1820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Fy fan. Dessa avskum till föräldrar/plastföräldrar borde malas ner till köttfärs.

Helt rätt! 10 år vadå?? Borde vara livstid! Detta är ett skämt, hoppas de får det de förtjänar!
Citera
2019-07-25, 22:58
  #1821
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrHemlig
Fy fan. Dessa avskum till föräldrar/plastföräldrar borde malas ner till köttfärs.

Japp! börja mala nerifrån och tvinga dom att äta upp varann.

Finns nog inget som har berört mig som detta fall, och det finns inget straff som kan sona brottet.
Inte döden, inte fängelse,, möjligen livstids prygling parat med bränning och nagelryckning.
Citera
2019-07-25, 23:25
  #1822
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vem fan skaffade barn med henne? Tvångssterilisering är kanske inte så dumt ändå.

Kollade nyss på tv3 dokumentären, att polis och förhörsledare kunde hålla sig neutrala under förhör är en gåta för mig. Ja de är yrkesskilliga men jag tror majoriteten av oss andra medborgare hade rusat fram och slagit ihjäl fanskapen

Det förvånar mig att hon kan skaffa barn på naturlig väg. På bilderna som publicerades efter rättegången så såg hon ut att vara runt 40.
Citera
2019-07-26, 00:12
  #1823
Medlem
Van Nostrands avatar
Jag har alltid förundrats över att de slapp undan livstid för detta. Flera försvårande omständigheter. Utdraget lidande för någpn i total beroendesituation.avlägsnande av kropp etc. Finns en del likheter med fallet Kjell-Åke Johansson ("Hyresvärden grån helvetet") några år tidigare. Han fick livstid.
Citera
2019-07-26, 15:00
  #1824
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Jag har alltid förundrats över att de slapp undan livstid för detta.
Handlade det inte om att de var intellektuellt funktionsnedsatta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback