Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-09, 17:53
  #1
Medlem
Jag gick förbi två snedögda Hazarer ifrån Afghanistan tidigare idag ute där dessa två afghaner kom ut ifrån en busshållplats som jag noterade och de tittade på mig, jag vände mig om efter några sekunder och dessa två stod och blängde på mig med en blick som verkligen kunde tolkas som mord i blicken. De gick inte vidare med sin sak (de såg ut som de ska eller har tränat på något anläggning) utan de blängde på mig. Jag är en vit kille förresten i deras ålder (25-30). Fast de är 17-18 på pappret.

Dessa typer är så fulla av hat att det är legitimt skrämmande! Att bete sig så inavlat mot den lokala svenska urbefolkningen är fan inte okej! Speciellt inte nu när jag ska betala deras uppehälle framöver i decennier. De ska inte titta på mig på det sättet som de gjorde! De är verkligen psykiskt sjuka - inte normala i huvudet någonstans!


Jag vet att de är obildade bönder ifrån en av världens mest jordbruksfattigaste, bakåtvända hålor. Men lite glädje tycker man att det borde finnas nu i deras kolsvarta, hatiska blickar nu när de får stanna i sitt älskade Sverige som de antagligen inte kände till förrän de hörde rykten om landet i norr på gummibåten som nyligen lämnat Turkiet.


Vad är deras problem? Är deras hat emot vita västerlänningar massivt djupt rotat? Jag vet att vissa av dem är mördare/soldater och dylikt ifrån deras hemländer. Har fått höra detta ifrån ganska täta kontakter ifrån vissa myndigheter som jag inte ska gå in på något djupare men.
__________________
Senast redigerad av Cauvie 2018-06-09 kl. 17:56.
Citera
2018-06-09, 17:55
  #2
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Gick förbi två snedögda Hazarer ifrån Afghanistan tidigare idag ute där dessa två afghaner kom ut ifrån en busshållplats som jag noterade och de tittade på mig, jag vände mig om efter några sekunder och dessa två stod och blängde på mig med en blick som verkligen kunde tolkas som mord i blicken. De gick inte vidare med sin sak (de såg ut som de ska eller har tränat på något anläggning) utan de blängde på mig. Jag är en vit kille förresten i deras ålder (25-30). Fast de är 17-18 på pappret.

Dessa typer är så fulla av hat att det är legitimt skrämmande! Att bete sig så inavlat mot den lokala svenska urbefolkningen är fan inte okej! Speciellt inte nu när jag ska betala deras uppehälle framöver i decennier. De ska inte titta på mig på det sättet som de gjorde! De är verkligen psykiskt sjuka - inte normala i huvudet någonstans!


Jag vet att de är obildade bönder ifrån en av världens mest jordbruksfattigaste, bakåtvända hålor. Men lite glädje tycker man att det borde finnas nu i deras kolsvarta, hatiska blickar nu när de får stanna i sitt älskade Sverige som de antagligen inte kände till förrän de hörde rykten om landet i norr på gummibåten som nyligen lämnat Turkiet.


Vad är deras problem? Är deras hat emot vita västerlänningar massivt djupt rotat? Jag vet att vissa av dem är mördare/soldater och dylikt ifrån deras hemländer. Har fått höra detta ifrån ganska täta kontakter ifrån vissa myndigheter som jag inte ska gå in på något djupare men.

Antagligen för att de vill döda dig. Inbörseskriget är inte långt bort.
Citera
2018-06-09, 18:05
  #3
Medlem
Xanaxgirl420s avatar
Om du hade upplevt krig och förödelse innan du kom till Sverige, hade du då betett dig helt normalt när du kommit till Sverige? Skulle inte tro det. Den dagen du gått igenom exakt samma sak så kanske du kan svara på deb frågan själv
Citera
2018-06-09, 18:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judisk-oligark
Antagligen för att de vill döda dig. Inbörseskriget är inte långt bort.

Definitivt. Den här gruppen sticker ut ifrån redan andra destruktiva U-lands pack. Deras psykiska ohälsa är fan med livsfarlig. Centerpartiet i all humanistisk ära (läs detta med ironi). Men man får tänka på sitt egna skinn ute på gatan också!


Dessa två Hazarer gav av en märkbar och iskall fientlighet. Man blir legitimt rädd över sitt liv med dessa i landet nu. Jag vet också vad de är kapabla till.
Citera
2018-06-09, 18:06
  #5
Medlem
Barrjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Vad är deras problem?

Att dom är djur.
Citera
2018-06-09, 18:08
  #6
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Om du hade upplevt krig och förödelse innan du kom till Sverige, hade du då betett dig helt normalt när du kommit till Sverige? Skulle inte tro det. Den dagen du gått igenom exakt samma sak så kanske du kan svara på deb frågan själv

Vilket krig och förödelse har de upplevt i Iran - som de flesta "afghanska" ensamkommande kommer ifrån?
Citera
2018-06-09, 18:08
  #7
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
Om du hade upplevt krig och förödelse innan du kom till Sverige, hade du då betett dig helt normalt när du kommit till Sverige? Skulle inte tro det. Den dagen du gått igenom exakt samma sak så kanske du kan svara på deb frågan själv

Men sluta nu, det enda smärtsamma de har upplevt är ett praktstånd i månader pga vetskapen att de ska få välfärd i Sverige.
Citera
2018-06-09, 18:11
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrjad
Att dom är djur.

Det finns definitivt ingen mänsklighet hos dem i alla fall! Troligtvis varför politikerna gillar dem så mycket. Från en okänd, fientlig varelse i människoskepnad till en annan!


Ben och Jerry kan dra åt helvete förövrigt.
Citera
2018-06-09, 18:12
  #9
Medlem
Mackan52s avatar
Lagen bryr de sig blankt inte om, de vill bara döda dig
Citera
2018-06-09, 18:20
  #10
Medlem
70-talsfilms avatar
Vad jag har märkt med dessa människor att de förstår inte att det är Sveriges befolkning som försörjer dem via bidragssystemen. De tror att bidragen de får bara trollas fram av regeringen och att det inte är skattemedel det handlar om.
Citera
2018-06-09, 18:22
  #11
Medlem
Barrjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Troligtvis varför politikerna gillar dem så mycket

Jo, precis, kaka söker maka.
Citera
2018-06-09, 18:31
  #12
Medlem
Ygg3s avatar
De vill antagligen döda både dig och alla oss andra svenska män.

Kom ihåg att dessa är trasproletärt pack, det är inga hederliga arbetare vi pratar om, hur mycket än alla högersossar vill låtsas som att dessa skäggbarn är hederliga.

Sverige behöver arbetsläger, Reinfeldt och skäggbarn arbetandes sida vid sida.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback