2018-06-09, 17:35
Medlem
Du har alltid ställt upp på kompisar m.m men nu verkar folk jiddra. Bry dig inget om det. Byt umgänge.....Slappna av.....du har bra Carma och de som fattar noll har sämre Carma och de får nog sin dos av otur i livet m.m.
Citera
2018-06-09, 17:38
Medlem
199797s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
Du har alltid ställt upp på kompisar m.m men nu verkar folk jiddra. Bry dig inget om det. Byt umgänge.....Slappna av.....du har bra Carma och de som fattar noll har sämre Carma och de får nog sin dos av otur i livet m.m.
+1, ts, du är en sån person man vill ha i sitt liv, synd bara att dina gamla vänner inte insåg det.
Citera
2018-06-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 199797
Ah, okej, har själv varit i den sitsen, man gör allt för sina så kallade vänner, sen får man skit tillbaka. Bara att försöka sudda bort dom från sitt liv.
Kan du inte göra någonting du tycker är roligt? Så kanske det blir bättre.

I min situation är det allvarligare än så. Befinner mig i en speciell sits. Är inte som alla andra.

Är för arg för att kunna ta mig ut ur lägenheten. Är så arg att jag känner en extrem huvudverk av ilskan! Känner mig som en psykopat när jag är så arg. Skulle kunna göra av som helst ifall jag går ut och någon råka göra något mot mig(händer dagligen,har ett speciellt tillstånd kan man säga). Får skit dagligen av folk,varje gång jag går ut. Vill inte avslöja för mycket men hoppas du förstår vad jag menar ungefär. Min situation är speciell.
Citera
2018-06-09, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane

Tyvärr är det mer avancerat än så. Det är en lång historia. Men beskrev lite mer i ett inlägg längre ner hur min situation ser ut.
Citera
2018-06-09, 17:40
Medlem
199797s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GGAASS
I min situation är det allvarligare än så. Befinner mig i en speciell sits. Är inte som alla andra.

Är för arg för att kunna ta mig ut ur lägenheten. Är så arg att jag känner en extrem huvudverk av ilskan! Känner mig som en psykopat när jag är så arg. Skulle kunna göra av som helst ifall jag går ut och någon råka göra något mot mig(händer dagligen,har ett speciellt tillstånd kan man säga). Får skit dagligen av folk,varje gång jag går ut. Vill inte avslöja för mycket men hoppas du förstår vad jag menar ungefär. Min situation är speciell.
Skriv pm om du vill, förstår på ett sätt men samtidigt inte.
Citera
2018-06-09, 17:41
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Är arg för flera olika saker. Bl.a. Mina närmaste vänner gått bakom ryggen på mig. De dissat mig. Har alltid ställt upp men nu har de gått bakom min rygg och dissat mig. Jag Har alltid ställt upp för de och aldrig svikit dem. De behandla mig värre än skit till slut.

Har även alltid varit orättvistbehandlad och tagit mycket skit av folk. Livet ut. Är en man 25+. Har varit allmänt arg över 15 år. Men lugnar ner mig då och då. Men de senaste 2 dagarna så sitter jag här och DARRAR av ilska. Kan inte ens sova. Kan inte tänka på något.Kan inte äta.Kan inte göra något p.g.a min ilska jag haft i 2 dagar!!!

Planerar inget men känner på mig att jag kommer att göra något slumpmässigt,kommer snäppa till när som helst.
Fan vad typiskt! Jag vet precis hur det känns. Folk är så jävla falska nuförtiden! Gå en långpromenad. Det brukar hjälpa. Eller gå ut i skogen och slå pinnar mot träd.
Citera
2018-06-09, 17:43
Medlem
Passepartouts avatar
Finns det någon människa du känner som du skulle kunna ta kontakt med i det här läget? Någon nära släkting, lärare, polare, någon du litar på?
Citera
2018-06-09, 17:44
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:

Fan vad drygt. Jag lider med dig. Jag får också skit av folk. Sup dig full. Om du inte vill supa så skrik det högsta du bara kan och slå hårt i väggarna, stampa på golvet och slå näven hårt i soffan och sängen. Det funkar alltid på mig.
Citera
2018-06-09, 17:46
Har du tankar på att skada andra eller dig själv (eller båda)?

Alternativt: tror du att det skulle kunna hända? Har du någon slags impulskontroll just nu? Är den låg annars?
Citera
2018-06-09, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Finns det någon människa du känner som du skulle kunna ta kontakt med i det här läget? Någon nära släkting, lärare, polare, någon du litar på?

Tyvärr ingen. Min situation är speciell. Men ska lämna lägenheten nu för en promenad. Måste göra något. Låst in mig i 2 dagar och känns som om ilskan blir bara värre och värre. Är en extremt snäll person annars. Är för snäll skulle nog alla de som känner mig säga. Kan vara därför jag tagit så illa upp nu av de som hänt mig och de som gjort allr mot mig. Verkligen inte likt mig att göra något illa.Men Ilskan tar kål på mig!
Citera
2018-06-09, 18:01
Medlem
Passepartouts avatar
Det låter bra med promenad, gärna i skogen, vid sjö eller hav, det lugnar. Tankarna klarnar så småningom. Du verkar ha nått din gräns för att bli illa behandlad och det är bra, även om det kan vara svårt att se just nu.
Citera
2018-06-09, 18:01
Medlem
Det är få saker som kan göra en så ödmjuk som tunga vikter. Oavsett hur förbannad eller oövervinnerlig man känner sig är tungt fortfarande tungt.

Nyttigt som fan att "förbränna" ilskan och stresshormoner. Om du inte hittar ett utlopp för detta kommer du bli utbränd och få massor av andra kroppsliga problem.

Så gå till ett gym, eller lägg dig ner och gör armhävningar och situps tills du spyr, eller på med löparskor och spring så fort du kan tills du är helt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in