Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-09, 16:15
  #1
Medlem
japanskbruds avatar
Jag ser för tillfället ut som en byggnadsarbetare från östeuropa med kläder/skor från jula, självklippt hår och bister uppsyn .. VAr köper man kläder annars?
Kläderna jg handlade på aliexpress börjar bli utslitnam trasiga och/söndertvättade sen postnord la på 75 spänn ..
Kunde te x köpa en tshirt för 9kr innan dess..
Citera
2018-06-09, 16:35
  #2
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
Jag ser för tillfället ut som en byggnadsarbetare från östeuropa med kläder/skor från jula, självklippt hår och bister uppsyn .. VAr köper man kläder annars?
Kläderna jg handlade på aliexpress börjar bli utslitnam trasiga och/söndertvättade sen postnord la på 75 spänn ..
Kunde te x köpa en tshirt för 9kr innan dess..



Erikshjälpen, och myrorna, och alla andra secondhand, har hittat utmärkta "märkeskläder/ sko/ stövlar. Men man måste vara lite snabb här, och komma in när de typ öppnar...
Citera
2018-06-09, 16:41
  #3
Medlem
Det vimlar av lågpris kläder. Köp secondhand annars som du rekommenderats om du orkar leta igenom kläderna.

Kläder är knappast dyrt nuförtiden men jag exempelvis, orkar inte bry mig om senaste modet utan tycker hel och ren duger.
Citera
2018-06-09, 17:14
  #4
Medlem
Blygfisens avatar
Finns många Outlet butiker med god kvalité på kläderna.
Citera
2018-06-09, 19:58
  #5
Medlem
Engelsons.se har bra och billiga kläder. Mest för friluftslivet men en del som är neutralt och som går att använda i andra sammanhang.
Citera
2018-06-09, 20:00
  #6
Medlem
kraftfoders avatar
Gör som alla andra svenssons, ta en tur till Ullared, och ekipera upp dig till en äkta gråsosse!
Citera
2018-06-09, 20:01
  #7
Avstängd
Ullared.
Citera
2018-06-09, 20:05
  #8
Medlem
BlackInNewYORK1985s avatar
Grosshandlarn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback