Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-08, 22:07
  #1
Medlem
Man ser både slanka och fina milfs men också rena träskpaddor på 100+. Hur fan kan det vara sån skillnad?
Har de smala slynorna slarvat med maten under graviditeten för att inte bli fläskberg?
Åh vad fan sysslar de feta grisarna med? Släpp chipspåsen och kom in i matchen för fan! Vad är det för jävla CUCKS som tolererar det? Jag hade gettna en enkelbiljett till biggest loser om min kvinna betedde sig så!
Citera
2018-06-08, 22:23
  #2
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Man ser både slanka och fina milfs men också rena träskpaddor på 100+. Hur fan kan det vara sån skillnad?
Har de smala slynorna slarvat med maten under graviditeten för att inte bli fläskberg?
Åh vad fan sysslar de feta grisarna med? Släpp chipspåsen och kom in i matchen för fan! Vad är det för jävla CUCKS som tolererar det? Jag hade gettna en enkelbiljett till biggest loser om min kvinna betedde sig så!
Paddor o grisar. Vill bara påpeka att detta handlar om familj o inte djur.
O NEJ jag vill inte veta dina sexuella böjelser.

Nu kan jag bara svara efter mina upplevlser.
Den enda homo sapiens jag har erfarenhet av åt som en häst med den stora skillnaden att havren byttes mot kalorier. Hon var precis som alla hyndor som fått valpar i vår kennel, pinnsmal efteråt.
Citera
2018-06-08, 22:39
  #3
Medlem
Ett barn: lätt att gå tillbaka
Två barn: inte lika lätt
Tre barn: skitsvårt
Citera
2018-06-08, 22:46
  #4
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Ett barn: lätt att gå tillbaka
Två barn: inte lika lätt
Tre barn: skitsvårt
Inte om någon annan tar hand om barnen.
Citera
2018-06-08, 22:50
  #5
Medlem
Både män och kvinnor slappnar i längre förhållanden. Ålder, stress och andra prioriteringar än träning är alla faktorer som bidrar.

Många vänninor till mig resonerar att ”jag har fött hans barn, nu får han acceptera mig oavsett hur jag ser ut/är”.

Förvisso har de rätt ur en aspekt. Men den andra aspekten är kärlekslivet/attraktionen. Hur lever man lyckligt men någon man inte är attraherad av? Vad leder det till för relation?

Jag kommer att göra mitt yttersta att vara ”snygg” i en långvarig relation.
Citera
2018-06-08, 22:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Inte om någon annan tar hand om barnen.

Nja jag förstår ditt resonemang men jag menar snarare så här:

Vid första barnet går kroppen tillbaka till ursprungsläget av sig själv (med viss avvikelse för hög ålder). Vid andra barnet krävs lite träning/striktare kosthållning för att få tillbaka formen. Vid 3:e barnet krävs en hel del träning och striktare kost.

Eftersom jag är man så killgissar jag. Kan någon kvinna med 3 barn bekräfta min teori?
Citera
2018-06-08, 22:58
  #7
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Nja jag förstår ditt resonemang men jag menar snarare så här:

Vid första barnet går kroppen tillbaka till ursprungsläget av sig själv (med viss avvikelse för hög ålder). Vid andra barnet krävs lite träning/striktare kosthållning för att få tillbaka formen. Vid 3:e barnet krävs en hel del träning och striktare kost.

Eftersom jag är man så killgissar jag. Kan någon kvinna med 3 barn bekräfta min teori?
Beror på kaloriintag, kvinnors kroppar går inte magiskt upp i vikt.
Citera
2018-06-08, 23:01
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Beror på kaloriintag, kvinnors kroppar går inte magiskt upp i vikt.

Nja magiskt vet jag inte men en graviditet + amning kan säkert göra att kaloriintaget ökar. Sen är kvinnan ett par år äldre vid 3:e barnet och ålder minskar väl förbränningen?
Citera
2018-06-08, 23:32
  #9
Avstängd
legssadovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Nja magiskt vet jag inte men en graviditet + amning kan säkert göra att kaloriintaget ökar. Sen är kvinnan ett par år äldre vid 3:e barnet och ålder minskar väl förbränningen?

trodde man gick ner i vikt av amningen...?
Citera
2018-06-08, 23:47
  #10
Medlem
Madeleine-Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Nja jag förstår ditt resonemang men jag menar snarare så här:

Vid första barnet går kroppen tillbaka till ursprungsläget av sig själv (med viss avvikelse för hög ålder). Vid andra barnet krävs lite träning/striktare kosthållning för att få tillbaka formen. Vid 3:e barnet krävs en hel del träning och striktare kost.

Eftersom jag är man så killgissar jag. Kan någon kvinna med 3 barn bekräfta min teori?

Nja, för min del var det svårast efter första barnet för då var jag då uppslukad av det nya mammalivet att allt annat prioriterades bort. Efter andra och tredje så insåg jag att barnen klarar sig och man måste prioritera sin hälsa också. Jag tror bara det handlar om livsstil, och ålder till viss del men beror nog inte på hur många barn man får.
Citera
2018-06-08, 23:53
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legssadovsky
trodde man gick ner i vikt av amningen...?

Ja kanske det. Killgissar ju!

Men tänkte att det fukkar upp metabolismen.
Citera
2018-06-08, 23:56
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madeleine-S
Nja, för min del var det svårast efter första barnet för då var jag då uppslukad av det nya mammalivet att allt annat prioriterades bort. Efter andra och tredje så insåg jag att barnen klarar sig och man måste prioritera sin hälsa också. Jag tror bara det handlar om livsstil, och ålder till viss del men beror nog inte på hur många barn man får.

Ok men är det så för alla då? Jag grundar mitt påstående på hur jag upplever omvärlden. Men visst, jag VET ju inte att det är så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback