Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2019-02-27, 19:17
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Ska finnas på start menyn innan du börjar din säsong om du letar lite edit player står det.Observera att detta går inte att göra under pågående säsong utan finns bara tillgängligt innan just att man kan editera overalls.

Tack! Det funkar bättre
Citera
2019-03-02, 09:10
  #98
Avstängd
Fistfullofmetals avatar
Blev lite sugen på att lira NHL, inte kört på många år nu, jag har NHL 12 till PS3, ska jag nöja mig med det eller köpa en nyare utgåva till PS4, jag är inte tillräckligt taggad för att slanta upp 800spänn för NHL 19.
Citera
2019-03-03, 21:56
  #99
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Blev lite sugen på att lira NHL, inte kört på många år nu, jag har NHL 12 till PS3, ska jag nöja mig med det eller köpa en nyare utgåva till PS4, jag är inte tillräckligt taggad för att slanta upp 800spänn för NHL 19.
Absolut nej, skitslarvigt lagg o dåligt utvecklat. Nhl 13 hade allt sen ändra de allt på next gen så Nhl 16 är ok sen gick de åt fan
Citera
2019-03-03, 22:39
  #100
Medlem
SDawkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Blev lite sugen på att lira NHL, inte kört på många år nu, jag har NHL 12 till PS3, ska jag nöja mig med det eller köpa en nyare utgåva till PS4, jag är inte tillräckligt taggad för att slanta upp 800spänn för NHL 19.

Finns på mediamarket/elgiganten för 299 kr
Citera
2019-03-06, 17:07
  #101
Medlem
osnolssons avatar
Klarar verkligen inte av att spela det här spelet längre, inte ultimate team ialf, varenda match i divison 1 är likadan, ALLA letar bara efter glitch mål, åker ner i sarghörnet och snurrar runt tills man hittar lucka för sitt glitchmål, så jävla tråkig spelstil imo
Citera
2019-04-20, 08:24
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
Klarar verkligen inte av att spela det här spelet längre, inte ultimate team ialf, varenda match i divison 1 är likadan, ALLA letar bara efter glitch mål, åker ner i sarghörnet och snurrar runt tills man hittar lucka för sitt glitchmål, så jävla tråkig spelstil imo


Amen. Så sjukt trött på detta spelet. Förlorar hellre en match där den andre försöker sig på lite annorlunda saker!

Än när det är som o spela Mot en robot.
Alla bästa spelarna som går att uppbringa,
och kör samma sak om och om igen.

Dock lärt mig att tackla skiten ur dom utan att få utvisningar, så brukar tvåla till dom nu för tiden. Ligger på runt 26-40 tacklingar per match.

Och till sist. Kan spela ungefär var 10 match. Minsta lilla input lagg ja får, då går det inte o göra mål eller åka ifrån dom. Så jävla upprörd på det. Hade kanon stats innan detta började. Vinner mot datorn med 10-0. Nästa match ytterst lite lagg. Går inte o göra mål, skotten blir lösa, spelarna har sirap i benen.
Någon annan som har samma priblem? Spelar på ps4 PRO, min ping ligger kanonstadigt på 5ms typ
Citera
2019-07-12, 21:48
  #103
Medlem
Nyss köpt.
Varför hittar man aldrig motståndare typ o CHEL??
Citera
2019-07-13, 11:23
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicokicko
Amen. Så sjukt trött på detta spelet. Förlorar hellre en match där den andre försöker sig på lite annorlunda saker!

Än när det är som o spela Mot en robot.
Alla bästa spelarna som går att uppbringa,
och kör samma sak om och om igen.

Dock lärt mig att tackla skiten ur dom utan att få utvisningar, så brukar tvåla till dom nu för tiden. Ligger på runt 26-40 tacklingar per match.

Och till sist. Kan spela ungefär var 10 match. Minsta lilla input lagg ja får, då går det inte o göra mål eller åka ifrån dom. Så jävla upprörd på det. Hade kanon stats innan detta började. Vinner mot datorn med 10-0. Nästa match ytterst lite lagg. Går inte o göra mål, skotten blir lösa, spelarna har sirap i benen.
Någon annan som har samma priblem? Spelar på ps4 PRO, min ping ligger kanonstadigt på 5ms typ

Spelar ingen roll vad du har för ping, NHL har dedikerade servrar.
Så du kommer synkas med din motståndares ping och serverns.
Faktum är att DDS skapar mer online lagg än vad P2P gör då den hela tiden måste beräkna avståndet i ping och göra en catch-up/speed-up vilket skapar lagg. I P2P är det bara avståndet mellan din motståndare som beräknas och det är att föredra i 1 vs 1.
Citera
2019-07-18, 14:15
  #105
Medlem
Flintkolas avatar
Har nyss börjat lirat HUT, är i div 5.

Men alla jag möter har ju svinbra lag. Massa jävla +90 special kort. Har inte en suck. Mina spelare känns sjukt sega och blir ifrån åkta hela tiden.

Lika när jag kommer i 2 mot 1 situationer, motståndarna kommer jämt ikapp.

Blir galen
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback