Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-15, 10:18
  #37
Medlem
Reko45s avatar
Nån som vet hur jag som svensk gör för att få spelet med pk subban på omslaget? Är ett stort preds fan...enda sen kimmo timmonens dagar. Beställa via amazon?
Citera
2018-09-15, 13:14
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
Nån som vet hur jag som svensk gör för att få spelet med pk subban på omslaget? Är ett stort preds fan...enda sen kimmo timmonens dagar. Beställa via amazon?

Beställde hos Webhallen här och fick PK på omslaget
Citera
2018-09-15, 20:24
  #39
Medlem
Fyfan vad besviken jag är. Inte spelat sedan NHL 17 och trodde att spelet skulle kännas lite annorlunda iaf. Det är ju exakt samma spel, bara lite nya spellägen. Att de inte ens har kunnat byta ut vissa animationer och kommentatorerna på 2 år? Man borde väl inte bli förvånad.
Citera
2018-09-16, 07:05
  #40
Medlem
majxstros avatar
Dags för bojkott av EA's skräp pojkar!
Citera
2018-09-17, 17:51
  #41
Medlem
Spelat ett tag nu. Samma spel, ser absolut ingen skillnad på grafik. Ska dra igång en Franshise i dagarna om jag hinner. Frågan ör om man ska dra igång ett 32 lag eller lira som Toronto.
Eller kanske Buffalo?
Citera
2018-09-18, 00:01
  #42
Medlem
När man kör franchise mode kan man se deras karriär statistik och vart dom spelat innan? för mig det inte gick på nhl 18 och störde mig enorm på det.
Citera
2018-09-21, 21:17
  #43
Medlem
pedobear84s avatar
Man blir besviken efter varje spel när det gäller EASHL men i nhl 19 är det tammefan sjuuukt jävla dåligt.

6 mot 6 går inte spela.. Bjuder man in en kompis tar det 2-3 minuter att connecta till en match där 90% kommer man in i en halvfull där det är 20 sek kvar. Vet inte om det är standard att matchen ska startas direkt men 6 mot 6 med fulla lag går inte spela i nuläget.
Till råga på allt så disbandar gruppen när man backar från en icke-full matchlobby.

Glitcherna är kvar sen förra spelet. Inga nya finter. Domarnas animationer är precis likadana.. Repriser, kommentatorn är kopierat från förra spelet.
Sega menyer, långa laddningstider.. hemsk lobbymusik

Det possitiva är väl att man får bestämma vikt och längd.. Perks gör att man får en lite mer personlig gubbe även om detta var bättre i EASHL 16(?)

NHL 19 Får av mig 4/10 poäng.
Citera
2018-09-22, 05:57
  #44
Medlem
majxstros avatar
Har spelat 4 HUT matcher och det är fan bedrövligt dåligt.
Exakt samma spel som föregående år. Lite upp-hottad skridskoåkning.
Men vad gör det när spelets segaste back åker ikapp spelets snabbaste forward baklänges?

PS: Köpte inte förra årets spel, kommer definitivt inte köpa detta heller.
Spelar på polarens PS4/Konto.

Och redan efter första matchen så kände jag att detta inte är något värt att köpa.
Citera
2018-09-23, 11:04
  #45
Medlem
thesyss avatar
Igår låste jag upp en röd specialegenskap, det var en häst och egenskapen var "arbetshäst" eller något liknande. Dock när jag efter matchen redigerar uppställningar så finns inte egenskapen där. Någon som vet vad det kan bero på, är det någon bug?
Citera
2018-09-24, 20:52
  #46
Medlem
Haft alla nhls spelen sedan -92 och detta va väl ingen höjdare vid första intrycket dock något man vant sig vid senaste åren.Men efter en hel del trixxande med sliders blir det faktiskt riktigt roligt till slut (franchise mode)tycker faktiskt utvecklarna har fångat dagens tempo fyllda spel väldigt väl när man väl får till inställningarna och dom är säkert olika för varje person efter tycke.
Citera
2018-09-24, 23:12
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popeye1
Haft alla nhls spelen sedan -92 och detta va väl ingen höjdare vid första intrycket dock något man vant sig vid senaste åren.Men efter en hel del trixxande med sliders blir det faktiskt riktigt roligt till slut (franchise mode)tycker faktiskt utvecklarna har fångat dagens tempo fyllda spel väldigt väl när man väl får till inställningarna och dom är säkert olika för varje person efter tycke.

Samma här och jag håller med helt!
Citera
2018-09-26, 19:45
  #48
Medlem
Är nhl 19 ovärt även om man inte spelat sen 17?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback