Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 14:28
  #1
Medlem
G4rgamels avatar
Passerade nyligen aktuella brandområden och polisnärvaro är minst sagt påtaglig. Man iakttar skeendet mycket noga, man kanske rentav är på jakt efter Spetsnaz brandkommando!

Är det Brända jordens taktik i nytappning som vi ser början på i Västmanland? Kan det vara en effektiv strategi att orsaka insatskrävande "olyckor"/katastrofer för att mjuka upp en nation inför ett stundande angrepp?

https://brottsplatskartan.se/vastman...a-kommun-75309
Citera
2018-06-08, 14:40
  #2
Medlem
Chics avatar
Är inte ett säkrare kort MENA? Med tanke på att de tände eld på grejer uppe någonstans i norr nyligen. Och i Israel så skickar de över kites som brinner för att tända eld på skogen på andra sidan stängslet.

Dessutom undrar jag vad ryssen skulle vinna på det hela, emedan MENA verkar göra dylikt för att de hatar samhället.
Citera
2018-06-08, 15:15
  #3
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Är inte ett säkrare kort MENA? Med tanke på att de tände eld på grejer uppe någonstans i norr nyligen. Och i Israel så skickar de över kites som brinner för att tända eld på skogen på andra sidan stängslet.

Dessutom undrar jag vad ryssen skulle vinna på det hela, emedan MENA verkar göra dylikt för att de hatar samhället.
Jag tror det är Nordiska motståndsrörelsen som har haft brainstorming och kommit på att de vill sätta eld på samhället som de hatar och sedan skylla på judarna.
Alla judekonspirationer är skapade av rasisterna, så det är dubbelkonspirationer.

Det var väl en kvinna som satte eld på ett ställe, fast hon har inte erkänt.
Jag tror hon var lite svagbegåvad, så det tyder ju på att min teori stämmer.
Citera
2018-06-08, 15:54
  #4
Medlem
Europes avatar
Jag vet inte vem som ligger bakom de anlagda bränderna. Men i Sverige har vi enorma mängder anlagda bränder, inte minst har vi länge haft världsrekord i anlagda skolbränder. Mycket pekar på att de flesta kontinuerliga anlagda bränderna (i asylboenden, bilbränder, container- och soprumsbränder m.fl.) anläggs i första hand av invandrare från Afrika och Mellanöstern, samt deras barn, så lite otippat känns det ju om ryssar skulle plötsligt vara skyldiga. Om inte annat, så är brandanläggarbusinessen i Sverige en full marknad med redan många konkurrenter, så de kommer i så fall ha problem med att sticka ut bland alla andra.
Citera
2018-06-08, 17:27
  #5
Medlem
sommarlovs avatar
Ryssarna jobbar inte så längre.
Nu sysslar de med subversion.

Om vi blir som dom, behöver dom inte invadera oss.
Men de har ett stort jobb framför sig!
Citera
2018-06-19, 12:36
  #6
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Jag tror det är Nordiska motståndsrörelsen som har haft brainstorming och kommit på att de vill sätta eld på samhället som de hatar och sedan skylla på judarna.
Alla judekonspirationer är skapade av rasisterna, så det är dubbelkonspirationer.

Det var väl en kvinna som satte eld på ett ställe, fast hon har inte erkänt.
Jag tror hon var lite svagbegåvad, så det tyder ju på att min teori stämmer.

-Du använder avklädnadsteknik/härskarteknik I form av rasiststämpeln
-Att en kvinna utpekas tyder om något på att sk judemedia täcker nåt
-Pyromani och svagbegåvning, har det något samband?

Väl mött
Citera
2018-06-19, 18:03
  #7
Medlem
Onan-erarens avatar
Det har varit så varmt å så torrt så kastar du en glödande cigarettfimp så riskerar du att starta en skogsbrand.
Citera
2018-06-19, 18:04
  #8
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
-Du använder avklädnadsteknik/härskarteknik I form av rasiststämpeln
-Att en kvinna utpekas tyder om något på att sk judemedia täcker nåt
-Pyromani och svagbegåvning, har det något samband?

Väl mött
Svagbegåvning hänger inte ihop med kvinnor.
Pyromani och svagbegåvning kanske hänger ihop, vet ej. Skulle inte tro att pyromaner tillhör toppskiktet i alla fall.
Jag menar att svagbegåvning och främlingsfientlighet hänger ihop.
Men det var kanske en onödig kommentar. Det vet ju alla
Citera
2018-06-19, 19:19
  #9
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Svagbegåvning hänger inte ihop med kvinnor.
Pyromani och svagbegåvning kanske hänger ihop, vet ej. Skulle inte tro att pyromaner tillhör toppskiktet i alla fall.
Jag menar att svagbegåvning och främlingsfientlighet hänger ihop.
Men det var kanske en onödig kommentar. Det vet ju alla

Jag är halviranier. Jag har blivit gruppmisshandlad och rånad av 4-5 araber. Är Jimmie Åkesson svagbegåvad? Din dumma åsna. Edit Även rånad av en somalier.
Citera
2018-06-19, 19:27
  #10
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Jag är halviranier. Jag har blivit gruppmisshandlad och rånad av 4-5 araber. Är Jimmie Åkesson svagbegåvad? Din dumma åsna. Edit Även rånad av en somalier.
Jimmy Åkesson är inte främlingsfientlig. Han vill minska invandringen för att den kostar pengar och för att det svenska samhället snart inte står att känna igen. Men främlingsfientlig, nej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback