Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-08, 09:28
  #1
Medlem
Callebiltes avatar
Europa och inte minst Sverige tar emot mängder av folk från Afrika. Detta land är inom läkarvården känt som sjukdomsland nummer ett. I princip alla läskiga sjukdomar man inte önskar sin värsta fiende återfinns här. En del så som HIV är sexuellt överförbara.

Många män från dessa delar av världen är även kända för bl a sin kvinnosyn och överrepresentation av våldtäkter. Detta faktum har mörkats upp på regeringsnivå. Högste chefen för polismyndigheten, den myndighet som i fredstider skall skydda befolkningen står i media och blåljuger befolkningen upp i ansiktet. Högskolor infiltreras och forskning på ämnet förbjuds.

Samtidigt rullas hjärntvätt propaganda ut med vita tjejer och mörka killar ut i alla kanaler.

I domstolar börjar människor med HIV som har oskyddat sex utan att tala om för sin partner frias "då man inte skall straffa någon för att den är sjuk" (mig veterligen har vi inte fängslat någon för att den har HIV, däremot har personer som utsatt andra för fara ibland straffats).

Nu hör man idag på radion om behandlingsbegränsningar vilket är en skönskrivnig för att vissa personer ska nekas livsuppehållande vård. Tydligen slarvas det rätt friskt med detta och journaler blandas ihop och patienter döms till döden utan motivering.

Är detta en agenda för att förstöra samhället och utrota den vita rasen eller är det sossarnas sätt att ta pengar från de sjuka och fjäska för sitt röstboskap?

Att ha sjuka och handikappade kostar mycket pengar i vårdresurser, kanske tycker sossarna det är bättre att rensa ut dessa genom vårdköer och "behandlingsbegränsningar" för att få ner kostnaderna så de kan importera ännu en klanledare som de göder med bidrag mot att hela klanen röstar S?

Vad tror ni? Vanligt sossesvineri eller en genomtänkt yttre plan för att sänka Sverige (och eu)?
Citera
2018-06-08, 09:37
  #2
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Europa och inte minst Sverige tar emot mängder av folk från Afrika. Detta land är inom läkarvården känt som sjukdomsland nummer ett. I princip alla läskiga sjukdomar man inte önskar sin värsta fiende återfinns här. En del så som HIV är sexuellt överförbara.

Många män från dessa delar av världen är även kända för bl a sin kvinnosyn och överrepresentation av våldtäkter. Detta faktum har mörkats upp på regeringsnivå. Högste chefen för polismyndigheten, den myndighet som i fredstider skall skydda befolkningen står i media och blåljuger befolkningen upp i ansiktet. Högskolor infiltreras och forskning på ämnet förbjuds.

Samtidigt rullas hjärntvätt propaganda ut med vita tjejer och mörka killar ut i alla kanaler.

I domstolar börjar människor med HIV som har oskyddat sex utan att tala om för sin partner frias "då man inte skall straffa någon för att den är sjuk" (mig veterligen har vi inte fängslat någon för att den har HIV, däremot har personer som utsatt andra för fara ibland straffats).

Nu hör man idag på radion om behandlingsbegränsningar vilket är en skönskrivnig för att vissa personer ska nekas livsuppehållande vård. Tydligen slarvas det rätt friskt med detta och journaler blandas ihop och patienter döms till döden utan motivering.

Är detta en agenda för att förstöra samhället och utrota den vita rasen eller är det sossarnas sätt att ta pengar från de sjuka och fjäska för sitt röstboskap?

Att ha sjuka och handikappade kostar mycket pengar i vårdresurser, kanske tycker sossarna det är bättre att rensa ut dessa genom vårdköer och "behandlingsbegränsningar" för att få ner kostnaderna så de kan importera ännu en klanledare som de göder med bidrag mot att hela klanen röstar S?

Vad tror ni? Vanligt sossesvineri eller en genomtänkt yttre plan för att sänka Sverige (och eu)?

Ja det skulle vara kul och intressant att få höra vad socialdemokraterna vill med sin politik, för något syfte måste deras politik ha, men tydligen ska deras politik vara hemlig, märkligt att förtroendevalda politiker inte känner mer ansvar för sina egna medborgare, än att man måste driva en hemlig politik, med hemliga syften.
Citera
2018-06-08, 09:50
  #3
Avstängd
Tror det mest handlar om att föra över skattepengar i privata fickor, först kom en massiv privatiseringsvåg av statliga och kommunala verksamheter, sen började massimporten...
Citera
2018-06-08, 09:56
  #4
Medlem
Milldues avatar
Misstänker att våra politiker samarbetar med muslimska stater och har utlovat att införa Islam i landet och utrota sin egen befolkning. Islam innebär ett enkelt sätt att kontrollera ointelligent arbetskraft medans eliten kan frossa i vinsterna.
Citera
2018-06-08, 09:59
  #5
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Jag tror det bara handlar om att se till så folk har något att prata om, bråka om, oroa sig över osv.
Dom vill ha samhällen där folket är upptagna med små löjliga saker medans ledarna styr om i världen och formar den som det passar dom.

Vad är på gång nu? Vi är på väg in i en tid av virtuell verklighet och information som vi aldrig sett förut.
Det finns väl fördelar i det, men också en ännu bättre möjlighet för ledarna att styra oss.

Kanske dom inte vill att folk ska inse att det kan vara farligt och logga ut från flashback och facebook och youtube. Dom vill hålla oss framför skärmarna hela tiden. Och det verkar fungera bra.
Citera
2018-06-08, 10:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Misstänker att våra politiker samarbetar med muslimska stater och har utlovat att införa Islam i landet och utrota sin egen befolkning. Islam innebär ett enkelt sätt att kontrollera ointelligent arbetskraft medans eliten kan frossa i vinsterna.
I den stilen ja. Syftet är att skapa en ny underklass som man kan utnyttja som arbetskraft och behandla som man vill.
Citera
2018-06-08, 10:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
En del så som HIV är sexuellt överförbara.
Har funnits i Norden sedan 1980-talet eller tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
I domstolar börjar människor med HIV som har oskyddat sex utan att tala om för sin partner frias "då man inte skall straffa någon för att den är sjuk" (mig veterligen har vi inte fängslat någon för att den har HIV, däremot har personer som utsatt andra för fara ibland straffats).
Sett nyheten, ska varit en som sk inte kan smitta, tack vare läkarbehandling.
AB artikel: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-oskyddat-sex
Citat ur artikeln:
Citat:
Efter att ha tagit del av ett antal expertutlåtanden och forskning på området konstaterar Högsta domstolen att smittoöverföring i det aktuella fallet inte varit särskilt sannolik.

– Det finns ett brett samförstånd bland experter, både i Sverige och utomlands, att smittsamheten hos en hivsmittad person som är välinställd i sin behandling är minimal, säger Malin Bonthron.
Jag håller inte med om den friande domen, även om det vore % smittoöverföring.
Citera
2018-06-08, 10:25
  #8
Medlem
Redoxreaktions avatar
Låt mig citera medlemmen crippledmf från en annan tråd:

Citat:
Ursprungligen postat av crippledmf
Här är ett av problemen som många hakat upp sig på. Syftet med att ta emot flyktingar handlar inte om vinst utåt sett, men det man bör beakta är den ekonomiska vinsten för de som har makten inom näringslivet/banksystem och likväl de som har makten politiskt. Detta gäller både globalt och nationellt. Jämviktsarbetslöshet är exempelvis en ekonomisk modell (som S också godkänt) vars syfte är att alltid ha en specifik arbetslöshetsnivå, man vill alltså ha arbetslöshet. Har man läst samhällsekonomi så är man införstådd i att en hög nivå av arbetslöshet är en viktig faktor för fungerande kapitalism. Det är egentligen väldigt logiskt, för desto fler arbetslösa människor desto mer desperation hos arbetare. Det främjar lönedumpning och underlättar möjligheten för att skapa en orättvis arbetsmarknad med sämre arbetsförhållanden. Således förstärks också makten för de som har den eftersom det successivt skapar ett desperat folk som måste förlita sig på systemet och därmed också tappar kontrollen över sina demokratiska rättigheter samt möjligheten att påverka och att gå emot det system som utnyttjar dem.

Splittring, arbetslöshet, fattigdom, segregation, orättvisor, kaos och elände är något som alltid gynnat de med makten eftersom folkets energi riktas åt andra håll. Att Svenskar blir arga över (sett till den stora bilden) triviala saker som genuspolitik och priset på bensin är precis det man vill. Med hög invandring så vet man också att splittringarna ökar och konflikter mellan olika grupperingar av människor är något som de med makt vill se. Ett icke enat folk som hatar varandra pg.a relativt meningslösa åsikter kommer aldrig kunna åstadkomma ett motstånd mot de som är det riktiga problemet. Och majoriteten av folket kommer aldrig förstå detta för de är helt övertygade om att de kämpar för rätt sak och mot "makten" Det må låta konstigt men fattigdom är det som skapar rikedom, och i nuvarande Europa med dess enorma invandring så handlar det om att förstärka makten men också att destabilisera och demoralisera nationer. Att landet och folket sen tvingas låna till sig sin rikedom är ju pricken över i'et eftersom en skuldsatt person eller land därmed förlorar både sin makt, oberoende och suveränitet.

Planen har aldrig varit, sett till samhället, att tjäna pengar på invandring. Att politiker vill ge sken av det är för att politiker själva inte har särskilt mycket makt egentligen och är ofta inte ens införstådda med de verkliga orsakerna till varför de accepterar eländet.

Detta är den absolut bästa förklaring som jag har sett. Det handlar inte om judar eller kulturmarxister eller rymdödlor bla bla bla, utan det handlar om att miljardärer och makthavare på nationell och global nivå vill söndra och härska.
Citera
2018-06-08, 10:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Europa och inte minst Sverige tar emot mängder av folk från Afrika. Detta land är inom läkarvården känt som sjukdomsland nummer ett. I princip alla läskiga sjukdomar man inte önskar sin värsta fiende återfinns här. En del så som HIV är sexuellt överförbara.

Många män från dessa delar av världen är även kända för bl a sin kvinnosyn och överrepresentation av våldtäkter. Detta faktum har mörkats upp på regeringsnivå. Högste chefen för polismyndigheten, den myndighet som i fredstider skall skydda befolkningen står i media och blåljuger befolkningen upp i ansiktet. Högskolor infiltreras och forskning på ämnet förbjuds.

Samtidigt rullas hjärntvätt propaganda ut med vita tjejer och mörka killar ut i alla kanaler.

I domstolar börjar människor med HIV som har oskyddat sex utan att tala om för sin partner frias "då man inte skall straffa någon för att den är sjuk" (mig veterligen har vi inte fängslat någon för att den har HIV, däremot har personer som utsatt andra för fara ibland straffats).

Nu hör man idag på radion om behandlingsbegränsningar vilket är en skönskrivnig för att vissa personer ska nekas livsuppehållande vård. Tydligen slarvas det rätt friskt med detta och journaler blandas ihop och patienter döms till döden utan motivering.

Är detta en agenda för att förstöra samhället och utrota den vita rasen eller är det sossarnas sätt att ta pengar från de sjuka och fjäska för sitt röstboskap?

Att ha sjuka och handikappade kostar mycket pengar i vårdresurser, kanske tycker sossarna det är bättre att rensa ut dessa genom vårdköer och "behandlingsbegränsningar" för att få ner kostnaderna så de kan importera ännu en klanledare som de göder med bidrag mot att hela klanen röstar S?

Vad tror ni? Vanligt sossesvineri eller en genomtänkt yttre plan för att sänka Sverige (och eu)?


Egentligen skulle jag vilja göra en mycket längre post då det finns väldigt mycket att säga i just detta ämne då det inte består av bara en ingrediens utan åtskilliga olika men som ändå är sammanlänkade, men eftersom jag just nu känner mig en smula lat så länkar jag helt enkelt bara följande uttalande från tidigare Socialdemokraten Mona Sahlin, om vad hon menar är viktigast på agendan som hon menar bestått i tre steg, varav nu det sista steget återstår: https://www.youtube.com/watch?v=lL-C1xO6IvE
Citera
2018-06-08, 11:13
  #10
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Misstänker att våra politiker samarbetar med muslimska stater och har utlovat att införa Islam i landet och utrota sin egen befolkning. Islam innebär ett enkelt sätt att kontrollera ointelligent arbetskraft medans eliten kan frossa i vinsterna.

Kanske Barcelona avtalet?

https://rosatraktor.com/2017/08/01/h...-vara-granser/

Enligt det skall vi ta in hur mycket som helst utan att knota.
Citera
2018-06-08, 19:15
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
Europa och inte minst Sverige tar emot mängder av folk från Afrika. Detta land är inom läkarvården känt som sjukdomsland nummer ett. I princip alla läskiga sjukdomar man inte önskar sin värsta fiende återfinns här. En del så som HIV är sexuellt överförbara.

Många män från dessa delar av världen är även kända för bl a sin kvinnosyn och överrepresentation av våldtäkter. Detta faktum har mörkats upp på regeringsnivå. Högste chefen för polismyndigheten, den myndighet som i fredstider skall skydda befolkningen står i media och blåljuger befolkningen upp i ansiktet. Högskolor infiltreras och forskning på ämnet förbjuds.

Samtidigt rullas hjärntvätt propaganda ut med vita tjejer och mörka killar ut i alla kanaler.

I domstolar börjar människor med HIV som har oskyddat sex utan att tala om för sin partner frias "då man inte skall straffa någon för att den är sjuk" (mig veterligen har vi inte fängslat någon för att den har HIV, däremot har personer som utsatt andra för fara ibland straffats).

Nu hör man idag på radion om behandlingsbegränsningar vilket är en skönskrivnig för att vissa personer ska nekas livsuppehållande vård. Tydligen slarvas det rätt friskt med detta och journaler blandas ihop och patienter döms till döden utan motivering.

Är detta en agenda för att förstöra samhället och utrota den vita rasen eller är det sossarnas sätt att ta pengar från de sjuka och fjäska för sitt röstboskap?

Att ha sjuka och handikappade kostar mycket pengar i vårdresurser, kanske tycker sossarna det är bättre att rensa ut dessa genom vårdköer och "behandlingsbegränsningar" för att få ner kostnaderna så de kan importera ännu en klanledare som de göder med bidrag mot att hela klanen röstar S?

Vad tror ni? Vanligt sossesvineri eller en genomtänkt yttre plan för att sänka Sverige (och eu)?
Det blev fel redan på rad 1. Afrika är en världsdel inte ett land. Jag undrar också vilka högskolor som är infiltrerade och på vilket sätt? Vilken forskning är stoppad menar du.Jag tänker inte rösta på sossarna men tycker att ordet svin skulle användas lite mer sparsamt när det gäller en annan typ av däggdjur.
Citera
2018-06-09, 14:57
  #12
Medlem
Callebiltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53fisken
Det blev fel redan på rad 1. Afrika är en världsdel inte ett land. Jag undrar också vilka högskolor som är infiltrerade och på vilket sätt? Vilken forskning är stoppad menar du.Jag tänker inte rösta på sossarna men tycker att ordet svin skulle användas lite mer sparsamt när det gäller en annan typ av däggdjur.
Jo du har rätt, Afrika är en världsdel men det lät bättre med sjukdomsland än sjukdomsvärldsdel...

Angående högskolor har det väl inte undgått någon att KTH försöker tysta elever med åsikter som inte är förenliga med deras "värdegrund".
Även andra högskolor tvingar ju de stackars ungarna att indoktrineras i deras genustänk..

På min tid om någon hade försökt tutta i ungarna att det är helt normalt att killar är tjejer o vice versa och att det inte finns några biologiska skillnader mellan könen hade vederbörande blivit utkastad med huvudet före eftersom politiska irrläror inte hör hemma på universitet.

Jag har inget emot homosexuella eller transpersoner eller personer som tror att de är av andra könet / att de är en humla / kamel eller en sko.. Det är upp till dem hur de identifierar sig men ingen ska försöka tuta i mig att det är normalt för det är det inte. Jag tänker inte heller delta i galenskapen att bemöta personen som den vill bli bemött eftersom det gör oss båda en otjänst.
Är det t ex en psykiskt sjuk människa som tror att den är ett lokomotiv så kommer personen knappast bli bättre om alla bemöter personen som ett lokomotiv.. Tuut tuut.. här kommer stinsen med lite smörjolja!!! Då befäster man ju individens felaktiga självbild.

Svineri är väl ett ganska vedertaget begrepp?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback