Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 18:05
  #1
Medlem
canoes avatar
Mitt ex tatuerade mitt namn på sitt bröst och nu dras jag med skuldkänslor som gjorde slut med honom när han går runt med mitt namn permanent på sin kropp. Jag gjorde slut för att jag tröttnade på honom, och han älskar mig fortfarande. Våra vänner tyckte han var galen som gjorde det då.

Har någon av er tatuerat en partners namn? Ångrar ni er idag?
Citera
2018-06-07, 18:06
  #2
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Bara att tatuera över. Man får ju hoppas att idioten inte täckte hela bröstet med ditt namn.
Citera
2018-06-07, 18:06
  #3
Medlem
Barrjads avatar
Går att lösa genom att bli ihop med någon annan med samma namn.
Citera
2018-06-07, 18:11
  #4
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoe
Mitt ex tatuerade mitt namn på sitt bröst och nu dras jag med skuldkänslor som gjorde slut med honom när han går runt med mitt namn permanent på sin kropp. Jag gjorde slut för att jag tröttnade på honom, och han älskar mig fortfarande. Våra vänner tyckte han var galen som gjorde det då.

Har någon av er tatuerat en partners namn? Ångrar ni er idag?
Är man så dum i huvudet så får man skylla sig själv! Inte ditt bekymmer, du kan ju knappast vara ihop med honom bara för att han ristat in ditt namn på kroppen.
Citera
2018-06-07, 18:32
  #5
Medlem
Vill du måna om jämlikhet så kan du ju gå och tatuera in hans namn på ditt bröst redan ikväll.

Vem som helst förstår ju att snubben gjorde något helkorkat - ett beslut som han och endast han får leva med nu. Han lär ju inte göra om det där misstaget igen.
Citera
2018-06-07, 21:35
  #6
Medlem
janwindahls avatar
Flyttar till lämpligare forumdel.

Relationer och samlevnad: allmänt --> Tatuering
/Moderator
Citera
2018-06-07, 21:58
  #7
Medlem
melk0rs avatar
Det är ju något han får stå för själv, inget du behöver känna skuld/ansvar för. Han får helt enkelt tatuera över skiten.
Citera
2018-06-07, 22:24
  #8
Medlem
Svantevits avatar
Tyckte du att det var en bra idé när han gjorde det, eller tyckte du som vännerna?
Citera
2018-06-07, 23:14
  #9
Medlem
canoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Tyckte du att det var en bra idé när han gjorde det, eller tyckte du som vännerna?


både och
Citera
2018-06-07, 23:36
  #10
Avstängd
creepingdeaths avatar
visar ju bara att han är en idiot vilket styrker att du gjorde rätt som gjorde slut.
Citera
2018-06-07, 23:47
  #11
Medlem
Varför ska du ta ansvar för att han har tatuerat in ditt namn? Han får skylla sig själv, tycker det är så löjligt när man gör så. Strunta i det där, det är ju inget du behöver bry dig om.
Citera
2018-06-08, 01:40
  #12
Medlem
Som kille verkar det närmast "coolt" med många namn på före detta flickvänner intatuerade. På samma sätt som "bock", "hingst", osv är positivt, medan slampa är negativt. Jag förstår inte varför. (Men å andra sidan anser jag att brudar bör ha samma rätt till sin sexualitet som killar, och skulle aldrig se ned på någon för att de varit sexuellt aktiva. Däremot ser jag gärna ned på folk som är sexuellt aktiva av "misstag", alltså, super mer än de borde, släpar med någon hem, och ångrar sig dagen efter. Men det gäller oavsett kön.)

Jag tror inte du behöver fundera speciellt mycket på exets tatuering. Han kommer tatuera in de nästkommande på andra ställen "bättre" platser, för att visa de nya flickvännerna att de minsann är viktigare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback