Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 13:34
  #1
Medlem
pickis avatar
Tja,
undrar om någon har lite koll på Fig tree bay i cypern.

Hur ser resturang utbudet ut? är de bara små restauranger eller finns där lite finare/ exklusivare mat också?
funderar på att boka en resa ditt men svårt att hitta någon tillförlitlig recession av resturang utbudet. Alla skriver att det är ett bra utbud men min erfarenhet är att det brukar vara massa gyros ställen om inget annat näms.
Citera
2018-06-07, 13:57
  #2
Medlem
Fig tree bay är jättetrevligt, fina hotell bra restauranger och allmänt lugnt. De finns såklart ett par nattklubbar men de är perfekt om man bara vill strosa runt och äta god mat. molti är en jättebra restaurang, sen finns koi som har den godaste sushin jag någonsin ätit.
Citera
2018-06-08, 10:44
  #3
Medlem
pickis avatar
Härligt! då blir det nog att åka dit. Tycker att maten är en viktigt faktor när man ska ut och resa på charter
Citera
2018-06-08, 10:55
  #4
Medlem
Ovanligt klart vatten och ovanligt stora och snabba kackerlackor minns jag från 90-talet. Stället var inte stort då, men om man känner sitt Sydeuropa väl så lär det väl ha tillkommit en del etablissemang sedan dess...
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2948158

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback