JL har så länge jag känt till honom varit prepper/militarianörd. Han är mycket riktigt rollspelare liksom många andra omnämnda i FUP. t.ex CG, AB och DB. Både CG och JL har varit/är aktiva i Sverok Jönköping Kronoberg som är distriktet här nere. åtminstone CG var aktiv i Sverok ost innan det bröts upp i flera olika distrikt. De har alla så vitt jag vet haft eller har kontakt med bokcafét på kulturhuset och Spelföreningen Gameboards and Broadswords också på kulturhuset, ett tag överlappade de båda föreningarna så mycket att det var svårt att se var den ena började och den andra slutade under den här perioden slutade jag personligen hänga där nere på grund av att jag ansåg att GoB användes som politisk rekryteringsbas och var inte längre politiskt obunden. IOGT-NTO sidan har jag ingen koll på alls mer än att samma personer figurerar där.
Dessa personer har anknytningar till den Autonoma vänstern och SAC åtminstone via Bokcafét och rykten florerade i kretsarna runt dessa herrar och andra runt dem under tiden jag hängde på GoB om diverse aktioner och andra olagligheter som de direkt eller indirekt hade koppling till.
Som jag sa tidigare i tråden tyckte jag inte det här passade in på DB men JL är en annan historia hade han varit första MGM hade jag inte varit förvånad. Tog upp ämnet om DB när det precis blivit känt vem det var med några vänner varav 2 som fortfarande hade nära kontakt med nämnda umgänge och låt oss bara säga att de agerade väldigt konstigt innan de pratade om något. hade massa krav på alla närvarande och sån't.
Dessa personer har anknytningar till den Autonoma vänstern och SAC åtminstone via Bokcafét och rykten florerade i kretsarna runt dessa herrar och andra runt dem under tiden jag hängde på GoB om diverse aktioner och andra olagligheter som de direkt eller indirekt hade koppling till.
Som jag sa tidigare i tråden tyckte jag inte det här passade in på DB men JL är en annan historia hade han varit första MGM hade jag inte varit förvånad. Tog upp ämnet om DB när det precis blivit känt vem det var med några vänner varav 2 som fortfarande hade nära kontakt med nämnda umgänge och låt oss bara säga att de agerade väldigt konstigt innan de pratade om något. hade massa krav på alla närvarande och sån't.