Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 01:52
  #1
Medlem
I nian var jag en av de bättre löparna i mitt län men sen kom annat i vägen och har inte tränat serriöst på flera år nu.

Har fortfarande hyfsad kondis och är ingen fet soffliggare.

Skulle va så jävla kul att ta nåt och se hur bra man kunde bli. Vet man måste träna hårt ändå och det tänkte jag i så fall göra.

Problemet är jag inte har en jävla aning om vad man ska ta eller hur man ska ta det.

Är 178 lång och 72 kg.

Det är alltså i löpning jag vill bli bra så nåt som förbättrar konditionen behövs.
Citera
2018-06-07, 02:16
  #2
Medlem
Träna först, skulle jag säga.
Citera
2018-06-07, 08:26
  #3
Medlem
Den formen av doping som er innom disse typer sporter (løping, sykling, ski) er ikke noen doping du BURDE gjøre selv hjemme da vi snakker om bloddoping, epo og oxygendoping. Injisere HGH før økt restitusjon klarer du selvsagt, men det andre burde du ha leger, sykepleiere eller faglige kompetente til at gjøre .

Sen er denne formen av doping veldig dyr, alt for dyr for en "medelsvensson", og en grunn til at store "teams" sponser og annordner for sine atleter .

Trene hardt, du kan starte på HGH og nandrolone selv, trene enda hardere, kom i kontakt med en idrettslege med lav moral eller som vært i buisnessen selv over tid .
Citera
2018-06-07, 13:21
  #4
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lesman123
I nian var jag en av de bättre löparna i mitt län men sen kom annat i vägen och har inte tränat serriöst på flera år nu.

Har fortfarande hyfsad kondis och är ingen fet soffliggare.

Skulle va så jävla kul att ta nåt och se hur bra man kunde bli. Vet man måste träna hårt ändå och det tänkte jag i så fall göra.

Problemet är jag inte har en jävla aning om vad man ska ta eller hur man ska ta det.

Är 178 lång och 72 kg.

Det är alltså i löpning jag vill bli bra så nåt som förbättrar konditionen behövs.

EPO och/eller direkt transfusion är väl "standarddopning" vid uthållighetssporter. Svårare och farligare att ordna på kammaren utan läkarhjälp än vanlig svenssondopning för styrka och massa.

Effekten är dessutom inte lika påtaglig som ex testosteron vid kroppbyggning, utan du ska vara nära din kropps maximala förmåga för att det ö.h.t ska vara värt att överväga EPO.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback