Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-06, 23:12
  #1
Medlem
Nedsatts avatar
En snubbe prackade på mig vad han menar är en blandning av brunt och grönt, vettefan vad han sa att det hette. Är det legit eller är det troligt att det är spice eller någon annan jävla skit?

Sry visste inte var jag skulle posta
Citera
2018-06-06, 23:39
  #2
Moderator
kvm3s avatar
Jag har aldrig hört talas om att något sådant säljs som en färdigblandad produkt. Med det sagt är det förstås möjligt att blanda både gräs och hasch i en spliff, även om det inte hör till vanligheterna.

Har du möjlighet att lägga upp en bild?
Citera
2018-06-07, 00:12
  #3
Avstängd
Kyzs avatar
Låter skumt. Kör själv endast på saker jag vet är måttligt rena från snubbar jag litar på. Tycker du ska hoppa de där
Citera
2018-06-07, 00:16
  #4
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedsatt
En snubbe prackade på mig vad han menar är en blandning av brunt och grönt, vettefan vad han sa att det hette. Är det legit eller är det troligt att det är spice eller någon annan jävla skit?

Sry visste inte var jag skulle posta

Inte för jag tycker du ska röka huvudtaget
Men är det i en spliff så öppna å lukta och kolla innehållet.

Jag vet inte så mycket hur spice luktar å ser ut
Men vet brasse å majjen
Så posta bild
Å du som smojer lär veta hur det luktar.
Citera
2018-06-07, 00:52
  #5
Medlem
NotBads avatar
Det kallas för en cocktail. Det är när du meckar en haschspliff men ersätter tobaken med grönt.

Edit: Jag kan ha missförstått ditt inlägg. Om du köpte grönt med brunt i så vettefan vad det är... Har aldrig haft en langare som sålt det till mig.
__________________
Senast redigerad av NotBad 2018-06-07 kl. 00:56.
Citera
2018-06-07, 01:30
  #6
Medlem
Kotties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Det kallas för en cocktail. Det är när du meckar en haschspliff men ersätter tobaken med grönt.

Edit: Jag kan ha missförstått ditt inlägg. Om du köpte grönt med brunt i så vettefan vad det är... Har aldrig haft en langare som sålt det till mig.

Knepigt, klart man har meckat brunt med grönt mer än en gång men snarast pga brist på tobak.
Att köpa detta färdigmixat verkar ju lite knepigt men vad fan vet jag, var väl 30 år sen denna gubbe köpte på stan sist
Citera
2018-06-07, 13:53
  #7
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedsatt
En snubbe prackade på mig vad han menar är en blandning av brunt och grönt, vettefan vad han sa att det hette. Är det legit eller är det troligt att det är spice eller någon annan jävla skit?

Sry visste inte var jag skulle posta
Hur ser det ut, kan man se att det är både brunt och grönt i det du köpte? Aldrig hört talas om att någon sådan blandning säljs så det kan vara intressant att se en bild till exempel. Du har väl provrökt vid det här laget, så hur var det?
Citera
2018-06-10, 18:15
  #8
Medlem
Jag har köpt det. Det är hasch som man kan se är inbakat i gräs så man ser gröna bitar i haschet. Har varit väldigt bra när jag testat.
Citera
2018-06-10, 18:27
  #9
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Jag har köpt det. Det är hasch som man kan se är inbakat i gräs så man ser gröna bitar i haschet. Har varit väldigt bra när jag testat.
Hajar inget. Ser man brunt i grönt eller grönt i brunt? Det är ju fint shit om det är grönaktigt när du bryter upp biten. Men det är inte marijuana i hasch. Förmodligen är det små spår av bladen.
Citera
2018-06-17, 15:48
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotBad
Hajar inget. Ser man brunt i grönt eller grönt i brunt? Det är ju fint shit om det är grönaktigt när du bryter upp biten. Men det är inte marijuana i hasch. Förmodligen är det små spår av bladen.

Man ser spår av grönt i en haschbit.
Citera
2018-06-17, 17:43
  #11
Medlem
Samowiedzas avatar
Troligtvis bara hasch med lite blad och skit i från tillverkningen.
Citera
2018-06-17, 22:10
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samowiedza
Troligtvis bara hasch med lite blad och skit i från tillverkningen.
Troligtvis
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback