Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-09, 06:29
  #85
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebetyl
Bitcoin skapades för att folk skulle slippa skatter, moms, tull, ränta.
Mm, och kondomen skapades för att folk skulle slippa ha skönt vid samlag.

Alltså ni är för jävla trasiga i huvudet.
Citera
2019-01-09, 11:52
  #86
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeken
Nästa vecka börjar det gå upp på allvar!

Det kommer inte gå upp på allvar under 2019. Kanske till $5000 men inte mycket mer än så
Citera
2019-01-10, 18:46
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Det kommer inte gå upp på allvar under 2019. Kanske till $5000 men inte mycket mer än så

Varför tror du inte det?
Citera
2019-01-10, 19:30
  #88
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Varför tror du inte det?
Därför att vi fortfarande är inne i en bearmarket och den utspelar sig på samma sätt som de tidigare. Det går i cykler och nu går vi mest sidledes. Det finns inte tillräckligt mycket momentum för att bitcoin ska rusa i år, om inget oförutsett händer förstås men det är rätt osannolikt. Sånt här tar tid. Men om du är beredd att hålla ett par år så är 2019 chance of a life time, enligt mig iallf. Fast vad vet jag, är ingen expert direkt men ingenting pekar på en tjurrusning i år. Om det skulle ske vore det skittråkigt, för mig iallf, jag vill ackumulera så mycket som möjligt
__________________
Senast redigerad av Hexen666 2019-01-10 kl. 19:33.
Citera
2019-01-10, 19:46
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Därför att vi fortfarande är inne i en bearmarket och den utspelar sig på samma sätt som de tidigare. Det går i cykler och nu går vi mest sidledes. Det finns inte tillräckligt mycket momentum för att bitcoin ska rusa i år, om inget oförutsett händer förstås men det är rätt osannolikt. Sånt här tar tid. Men om du är beredd att hålla ett par år så är 2019 chance of a life time, enligt mig iallf. Fast vad vet jag, är ingen expert direkt men ingenting pekar på en tjurrusning i år. Om det skulle ske vore det skittråkigt, för mig iallf, jag vill ackumulera så mycket som möjligt


Blockhalveringsfomon lär kicka igång senare i år. Historiskt har det börjat gå uppåt ca 8 månader innan, det är i slutet av sommaren/början på hösten nångång tror jag.
Citera
2019-01-10, 21:03
  #90
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Blockhalveringsfomon lär kicka igång senare i år. Historiskt har det börjat gå uppåt ca 8 månader innan, det är i slutet av sommaren/början på hösten nångång tror jag.

Vi får väl se. Men vad menar du med gå upp på allvar? För mig är det att bryta ATH på 20K
Citera
2019-01-10, 21:11
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Vi får väl se. Men vad menar du med gå upp på allvar? För mig är det att bryta ATH på 20K

Va, har jag skrivit nått om upp på allvar? 20k lär vi absolut inte ta 2019
Citera
2019-01-10, 21:28
  #92
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Va, har jag skrivit nått om upp på allvar? 20k lär vi absolut inte ta 2019
Oj tror jag förväxlade dig med en annan kommentar ^^
Citera
2019-02-11, 06:33
  #93
Medlem
prizs avatar
Varför skulle BC rusa? Enda skälet BC rusade var för at gemene man som inte vet något om BC köpte BC. I dag vet de om att det är en bubbla och kommer aldrig göra om det.
Citera
2019-03-14, 22:51
  #94
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Varför tror du inte det?

De stora crypto/blockchain projekten har ett par år kvar innan de kan implementeras. Det finns de dom har kommit långt men mycket jobb är kvar att göra. Om du är intresserad så kolla på 100+ på CMC så kanske du hittar nått projekt som kan ge värdeökning. Men IOTA, Cardano, Ripple, Ethereum har en del kvar att bevisa.
Citera
2019-03-16, 12:56
  #95
Avstängd
RatTooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Blockhalveringsfomon lär kicka igång senare i år. Historiskt har det börjat gå uppåt ca 8 månader innan, det är i slutet av sommaren/början på hösten nångång tror jag.
var väl i maj dom sa för halvering, 24 tror jag
Citera
2019-03-27, 14:03
  #96
Medlem
Men kommer bitcoin alls att rusa nått mer? Kommer inte dess marknad mer och mer tas över av andra med nyare teknik?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback