Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-06, 11:42
  #1
Medlem
Hallå! Jag bor i Australien och ska strax hem till Sverige. Tänkte att det skulle vara toppen att få med de kapslar med nermalna Psilocybe subaeroginosa som jag har liggandes i frysen. Någon som har tips gällande metod eller hur nogrann tullen är i Sverige? Jag tänker själv att det säkraste är post, typ i en burk med örtte eller nersmält i choklad och få det att se ut som en present. Yay eller nay? Andra rekommendationer?

Tack på förhand!
Citera
2018-06-06, 14:47
  #2
Medlem
penisavunds avatar
När jag skickade från utlandet till sverige så använde jag vadderade kuvert.
Det var aldrig något som fastnade i tullen.
Citera
2018-06-11, 23:02
  #3
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianarsle
Hallå! Jag bor i Australien och ska strax hem till Sverige. Tänkte att det skulle vara toppen att få med de kapslar med nermalna Psilocybe subaeroginosa som jag har liggandes i frysen. Någon som har tips gällande metod eller hur nogrann tullen är i Sverige? Jag tänker själv att det säkraste är post, typ i en burk med örtte eller nersmält i choklad och få det att se ut som en present. Yay eller nay? Andra rekommendationer?

Tack på förhand!

Köp valfri kosttillskotts burk med kapslar, ta ut materialet ur alla kapslar, stoppa in svampen och skicka.

Profit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback