Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-06, 06:57
  #1
Medlem
Adoptivterminators avatar
Då ska vi se mina kära Flashback användare, har lite funderingar angående utrotning och hur man gör det på bästa möjliga sätt.
Först är min fundering; går det verkligen att utrota en grupp människor som är oönskade, i det här fallet icke vita adopterade?
Hitler försökte och misslyckades med judarna, andra stora ledare har försökt genom historien men misslyckades med olika folkgrupper, räknas folk utbyte som en utrotning? Tänker på de riktiga egyptierna tex.
Åter till huvudfrågan.
Bästa sättet att utrota icke vita adopterade?
Vi måste först bestämma oss för vilken metod vi ska använda oss av. Jag är ingen expert i ämnet utrotning av icke vita adopterade men visst har jag några idéer...

• Om vi bestämmer oss för att titta på olika metoder som används genom människans historia så är USA ett dåligt exempel. Jag skulle inte heller göra som i Syd Afrika, dock så skulle jag plocka en del från deras system och det är att försöka göra så att de icke vita adopterade kvinnorna får missfall samt ge dem felaktiga mediciner med avseende att skada både kvinnan och barnet. Det som talar mot denna metod är att det skulle ta för lång tid. Vilket gör att vi måste använda oss av en till metod...

• Det är här som vi tittar på hur tyskarna gjorde då de försökte utrota judarna. Vi kommer behöva gaskammare, kända icke vita adopterade som de icke vita adopterade lyssnar på samt tåg och vagnar i mängder. Vi ger status, berömmelse och rikedomar till de kända icke vita adopterade, deras uppgift blir att samla in de icke vita adopterade i vagnar med slogan på tågen som lyder;
“Spårlöst tåget – mot en ny framtid”
Då de icke vita adopterade är framme vid tågstationen där gaskammarna är lokaliserade, ska de icke vita adopterade få ta en renande dusch. Duscharna kallas ju självklart för...
” Spårlöst duschen – där alla spår försvinner.”
De som ska vara ansvariga för dödandet i gaskammaren är Jackie Arklöv samt Lasermannen, de två ska även stå för rekrytering av bärare av de döda kropparna, mekaniker som ser till att duscharna funkar, samt allt annat som behövs så att dödandet flyter på.

Nu är mina frågor, finns det bättre sätt att utrota icke vita adopterade på? Kastrering av de icke vita adopterade, att rekrytera alla icke vita adopterade till svenska försvaret och skicka dem på ett uppdrag som är omöjligt att överleva? Ge mig förslag?
Hur många år skulle det ta att utrota alla icke vita adopterade?

Vi måste till varje pris förhindra att de icke vita adopterade mixar sig med svenskarna, de icke vita adopterade är det största hotet, de kan den svenska kulturen och har i de flesta fall växt upp med vita svenskar.
Citera
2018-06-06, 07:51
  #2
Avstängd
53280s avatar
Många judar var vita, så Hitler var inte hudfärgs rasist. Väl bättre att bygga murar som begränsa grupper som har väldig lite att ge land att få komma och stanna i landet. Framförallt plocka russinen ur kakan, dvs man släpper in dem som har något att ge ett land sedan kan de ha vilken hudfärg som helst.

Det finns negrer som är duktiga på sitt arbete och har mycket att ge Sverige, men sedan finns massor med negrer som är skit.

Invandring behöver inte vara negativt, precis som när Vallonerna kom till Sverige, så hade dom något att ge Sverige. Men idag plocka vi hit allt och alla utan riktiga och bra asylskäl, för ett land som Sverige som har välfärd och mycket som är gratis, så är det förödande. Vi låter tom dömda brottslingar som saknar Svensk medborgarskap få stanna, det är sjukt.

Bara det väljer att anpassa sej och inte kräver att vi skall anpassa oss efter dem, och det är medvetna om att de bli deporterade vid minsta lilla brott.
__________________
Senast redigerad av 53280 2018-06-06 kl. 07:56.
Citera
2018-06-06, 08:14
  #3
Medlem
ReiseReises avatar
Såg rubriken och tänkte "oj... här kommer säpo att titta lite närmare".

Bra jobbat TS.

För att svara "seriöst" på din fråga så skulle jag vända mig till mongolernas strategi. Beblanda upp dig med så många icke-vita kvinnor som möjligt tills era skillnader försvinner med generationerna
Det förutsätter ju dock att TS är attraktiv, vilket jag starkt tvivlar på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback