Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-05, 19:37
  #1
Medlem
hej nu är de så här att ja har inte tillgång t ngt folie till min pet bong som jag gjort! tänker nu vad mer kan man använda som kopp? Tack på förhand
Mvh Smokkkizz
Citera
2018-06-05, 19:41
  #2
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Ölburk eller kapsyl.
Citera
2018-06-05, 19:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Ölburk eller kapsyl.
Hur tänker du me ölburken kan du utveckla de?
Citera
2018-06-05, 19:44
  #4
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokkkizz
Hur tänker du me ölburken kan du utveckla de?
Klipp ut en bit av aluminiumen och forma till en kopp, stick sedan hål på den.
Citera
2018-06-05, 19:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Klipp ut en bit av aluminiumen och forma till en kopp, stick sedan hål på den.
det var riktigt smart faktiskt hahah att ja inte tänkte på de
Citera
2018-06-05, 19:46
  #6
Avstängd
Halloween2s avatar
Varför inte bara ta en 33cl burk, gör några mindre hål på sidan där du lägger rökat, och ett större hål på undersidan där du håller tummen. Mindre jobb!
Citera
2018-06-05, 19:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Varför inte bara ta en 33cl burk, gör några mindre hål på sidan där du lägger rökat, och ett större hål på undersidan där du håller tummen. Mindre jobb!
också väldigt smart men kör på pet
Citera
2018-06-05, 20:19
  #8
Medlem
Man tar försiktigt ut "foliepappret" som finns i ett cigarettpaket och eldar på det så att pappret brinner bort, kvar blir rent folie som är rätt tunt men om man är försiktig eller viker det dubbla så funkar det.
Citera
2018-06-05, 21:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokkkizz
det var riktigt smart faktiskt hahah att ja inte tänkte på de

Köp en kopp så fort du kan eller ännu bättre beställ en riktig bong/pipa. Det är inte allt för hälsosamt att röka på detta sätt. Minns själv när jag rökte ur en burkpipa, fick rethosta varje gång.
Citera
2018-06-05, 21:30
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Köp en kopp så fort du kan eller ännu bättre beställ en riktig bong/pipa. Det är inte allt för hälsosamt att röka på detta sätt. Minns själv när jag rökte ur en burkpipa, fick rethosta varje gång.
hahah ja vett men brukar mest röka bong när ja är me ngn polare som har en riktig annars är de me papper men de var slut nu så fick lite paniiik
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback