Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-05, 19:44
  #13
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nexiontech
Vad för testo skall man köra då? har gjort undersökningar och verkar vara samma resultat som med D-Bol undersökningen, brukar variera med resultat och liknande beroende på vilekt forum man läser på (säkert besökt 50-70 tal sidor) med olika infon kring detta, vill hålla det så "riskfritt" som möjligt men är endå villig att ta "riskerna" för gainsen liskom, annars hade jag inte ens övervägt denna väg överhuvudtaget.

Dboll är rävgift. Orala är oftast konstruerade för att levern ska få svårt att bryta ner preparaten (dom kommer ju från matsmältningsapparaten). Testo i vilken form som helst är betydligt nyttigare, och det enda råd jag kan ge någon nybörjare är att skippa orala helt och gå direkt på oljorna. Speciellt om du är rädd för leverskador.
Citera
2018-06-05, 20:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexiontech
Har tränat nu i ungefär 4 år on/off ( börjat "hardcore" träna igen) men säg 3 1/5 år on.
Väger nu 59-60 KG
Är ungefär 173 CM lång.
Vill ha resultaten "lite fortare" vill bli större, få finare fysik, bli starkare, få finare kropp överlag, samt tillfredställa mitt "Mål".
Marklyft = 80
Bänk = 90
Squats = ingen info i dagsläget

Anledningen egentligen till att jag vill börja och få en "knuff" är att jag tidigare lidit av en ätstörning som pajade alla gains jag hade innan jag slutade träna, har nu gttå upp i vikt igen, börjat träna aktivt 4-5 gånger i veckan, äter ordentligt, då säger folk säkert " bara fortsätta träna aktivt så kommer du nå målet naturligt" och nej så är det inte i mitt fall, kommer inte nå mina mål utan. så uteslut dem kommentarerna, absolut kan "nå" målen naturligt men känner att jag behöver mer hjälp än så, plus att jag finner "roid" kroppen bra mycket snyggare (kalla det sjukt) än natruliga "gains".
Tolka detta som tolka vill.


Luktar Discobyggare här långa vägar...
Sen att du inte kan ge info om squats säger till mig att du inte kör squats överhuvudtaget. Du kan ju börja med att faktiskt köra basövningar ordentligt, ÄTA SOM EN MAN. 3 års träning och 60kg... du måste ju äta som en liten flicka. DU SKA INTE ta AAS, med anledningen av att du knappast är över 20 år. Din kropp är full av hormoner och testosteron som det är. Börja istället att köra ett ordentligt träningsupplägg, och se till att få i dig minst 500 kcal i överskott varje dag så ska du se att de börjar hända grejer. OM du nu smäller i dig dbollar med kosten du har för närvarande... vilket lär vara skit iochmed din vikt.. så lär du bara samla på dig vätska, fucka upp dina hormoner, och när du sen kommer av lär du bli lika klen som innan, med försämrad hormonbalans i kroppen...
Dem som följt f12 har sett detta ske gång på gång med orutinerade ynglingar som slänger i sin anabola i ett hopp om att bli större med bristande kunskap inom Kost, träning och AAS.
Citera
2018-06-05, 22:07
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nexiontech
Har tränat nu i ungefär 4 år on/off ( börjat "hardcore" träna igen) men säg 3 1/5 år on.
Väger nu 59-60 KG
Är ungefär 173 CM lång.
Vill ha resultaten "lite fortare" vill bli större, få finare fysik, bli starkare, få finare kropp överlag, samt tillfredställa mitt "Mål".
Marklyft = 80
Bänk = 90
Squats = ingen info i dagsläget

Anledningen egentligen till att jag vill börja och få en "knuff" är att jag tidigare lidit av en ätstörning som pajade alla gains jag hade innan jag slutade träna, har nu gttå upp i vikt igen, börjat träna aktivt 4-5 gånger i veckan, äter ordentligt, då säger folk säkert " bara fortsätta träna aktivt så kommer du nå målet naturligt" och nej så är det inte i mitt fall, kommer inte nå mina mål utan. så uteslut dem kommentarerna, absolut kan "nå" målen naturligt men känner att jag behöver mer hjälp än så, plus att jag finner "roid" kroppen bra mycket snyggare (kalla det sjukt) än natruliga "gains".
Tolka detta som tolka vill.


en kommentar har efterfrågats och en kommentar skall ni få, TS lär inte finna detta lika roligt som andra läsare men denna tråden behöver ingen mer komiker...

du har inte läst 70 sidor om ditt första hands val av steroider är dboll

börja med att läsa nybörjar tråden och om du läser ens 70 sidor av den ensamma tråden istället så lär du ha svar på istortsett alla dina frågor med ett stort fett jävla utropstecken att du inte ska kura på några 60 kg på dina 173 cm... som du säger att du tidigare varit är du fortfarande undernärd, du ska lära dig att äta mat, utan mat kommer inte AAS ge dig ett skit

att du inte ens vet hur man utför en squat ringer i alla jävla klockor att du ska börja lära dig träna, att du markar mindre än vad du bänkar förstår jag inte ens hur fan det är fysiskt möjligt

nåja din kropp o du gör vad du vill med den lycka till oavsett vad du gör men mer än denna kommentaren får du inte av mig förens du slutar leta enkla genvägar och gör jobbet som krävs (träna hårt, ät mat, läs på ordentligt om allting som berör träning) där efter kan vi ha en vidare diskussion kring detta
Citera
2018-06-06, 21:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
en kommentar har efterfrågats och en kommentar skall ni få, TS lär inte finna detta lika roligt som andra läsare men denna tråden behöver ingen mer komiker...

du har inte läst 70 sidor om ditt första hands val av steroider är dboll

börja med att läsa nybörjar tråden och om du läser ens 70 sidor av den ensamma tråden istället så lär du ha svar på istortsett alla dina frågor med ett stort fett jävla utropstecken att du inte ska kura på några 60 kg på dina 173 cm... som du säger att du tidigare varit är du fortfarande undernärd, du ska lära dig att äta mat, utan mat kommer inte AAS ge dig ett skit

att du inte ens vet hur man utför en squat ringer i alla jävla klockor att du ska börja lära dig träna, att du markar mindre än vad du bänkar förstår jag inte ens hur fan det är fysiskt möjligt

nåja din kropp o du gör vad du vill med den lycka till oavsett vad du gör men mer än denna kommentaren får du inte av mig förens du slutar leta enkla genvägar och gör jobbet som krävs (träna hårt, ät mat, läs på ordentligt om allting som berör träning) där efter kan vi ha en vidare diskussion kring detta
+1
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback