Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-07, 12:52
  #25
Medlem
lzroners avatar
Om du inte gillar det kan du ge henne till mig
Citera
2018-06-07, 14:49
  #26
Medlem
hemmabruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Bläcka?
Ett rus, häng med i svängen.
Citera
2018-06-10, 23:23
  #27
Medlem
PKarlsson1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Hoppas hon slutar, och börjar ta tag i sitt liv, så hon inte behöver bo hemma och snylta, med pojkvän och allt.🙄

Jaha så du känner henne och vet därför hur gammal hon är?
Citera
2018-06-21, 20:43
  #28
Medlem
swed...s avatar
20min och du blev uttråkad och började gå igenom hennes lådor...
Tror inte en sekund på att du blev uttråkad.. Om du hade hittat en "dagbok" så hade du väl läst den också.. 3månader har ni varit tillsamans och du tar dig rätten att rota runt så?

Hoppas hon dumpar dig och ditt vidriga beteende..
Citera
2018-06-25, 06:38
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Förut idag när jag låg i min flickväns rum under tiden hon duschade så blev jag uttråkad (Hon duschar alltid runt 20 min) och började kolla i diverse lådor. I hennes byrålåda allra längst ned fann jag, OCB papper och en grinder, kom en stark doft av cannabis när jag öppnade den, det låg mycket välgömt, inknycklad i ett linne bland en massa bråte och skit. Betyder det till 100% att hon röker?
Med tanke på att hon gömt det så väl.

Jag har ingenting emot det, sure - skiter i om hon röker, bara inte i närheten av mig.

Vi har varit tillsammans nu i 3-4 månader och hon bor hos sina föräldrar, som har det gott ställt - bor i ett fint område etc etc.

Vad tror ni?

Nej, betyder inte 100% att hon röker på men allt det du säger tyder på att hon gör det. Fråga bara?

"Skiter i om hon röker, bara inte i närheten av mig", då skiter du ju inte i det helt och hållet. Varför så emot ens?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback