Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-04, 20:33
  #1
Medlem
Någon som vet det bästa sättet att få lite färg i ansiktet så att man bara ser lite friskare och piggare ut? Inte så folk frågar vart man varit och man måste köpa en foundation 4 nyanser mörkare utan bara pytte, som ett upplyft?

Förutom att sitta i solen och hoppas på det bästa då.
Citera
2018-06-04, 20:39
  #2
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonNemo
Någon som vet det bästa sättet att få lite färg i ansiktet så att man bara ser lite friskare och piggare ut? Inte så folk frågar vart man varit och man måste köpa en foundation 4 nyanser mörkare utan bara pytte, som ett upplyft?

Förutom att sitta i solen och hoppas på det bästa då.
Ett väl planerat regelbundet program på solarium är nog ditt bästa alternativ. Själv solar jag minst 2 gånger i veckan och ser fräsch ut året om.
Citera
2018-06-04, 21:05
  #3
Medlem
Heltutanklasss avatar
Sup dig lite rödmossig, det är charmigt som fan med en rödnäsa och lite ruffsigt hår. Stilen har anammats av många före dig 🤪
Citera
2018-06-05, 10:21
  #4
Medlem
ace_secs avatar
Satsa på en bronzer eller "tinted" dagkräm. Fråga i närmaste Kicks eller liknande, de vet allt!
Citera
2018-06-06, 21:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Satsa på en bronzer eller "tinted" dagkräm. Fråga i närmaste Kicks eller liknande, de vet allt!

Jag använder redan foundation och så. Vill ha det i grunden, det som jag bygger min make up på. Sånt blir ju snyggare desto bättre grund man har
Citera
2018-06-25, 22:53
  #6
Medlem
-a-l-e-x-i-a-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeonNemo
Någon som vet det bästa sättet att få lite färg i ansiktet så att man bara ser lite friskare och piggare ut? Inte så folk frågar vart man varit och man måste köpa en foundation 4 nyanser mörkare utan bara pytte, som ett upplyft?

Förutom att sitta i solen och hoppas på det bästa då.

Finns INGET bättre än att köra ett träningspass eller gå en lång jävligt snabb prommis i vacker natur. Det drar igång både blodcirkulationen (färg, lyster!) och höjer humöret!


Utöver det kan du köpa en skin booster-kräm. Eller illuminator.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback