Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-04, 14:37
  #1
Medlem
Hej jag har kurat testosteron enanthate 250mg/Veckan i ungefär 10 veckor. har tyvärr lyckas dra på mig körtelfeber som jag tydligen hört ska kunna försämra mina levervärden. Har 2 veckor kvar på kuren innan PCT vad tycker ni jag borde göra? Någon som har erfarenhet av detta. Kommer läkarna se att jag kurar på mitt blodprov?
Citera
2018-06-04, 16:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalone
Hej jag har kurat testosteron enanthate 250mg/Veckan i ungefär 10 veckor. har tyvärr lyckas dra på mig körtelfeber som jag tydligen hört ska kunna försämra mina levervärden. Har 2 veckor kvar på kuren innan PCT vad tycker ni jag borde göra? Någon som har erfarenhet av detta. Kommer läkarna se att jag kurar på mitt blodprov?
Hade du läst igenom bengtzz FAQ hade du sett att vid höga doser kan det ske en minimal ökning men ändå marginell så att säga. Det borde vara lugnt men om körtelfeber försämras dina levervärden kan du ju bara säga att du haft körtelfeber? lol
Citera
2018-06-05, 08:58
  #3
Medlem
Du behöver inte oroa dig ett dugg vad de gäller påverkan av körtelfeber vid så liten dos Test som du kör.
Sen så tror jag dock inte de skulle leta efter förhöjda testosteron-värden vid ett blodprov då det inte är det som de letar efter så du kan vara lugn.

Sen är de som general säger,vid så små doser så är skillnaden marginell.
Citera
2018-06-08, 11:47
  #4
Medlem
Tack för svaren. Tog blodprov hos läkaren och även fast han sa att det var körtelfeber jag hade så var det inte så mina levervärden var bra som tur är!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback