Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-04, 15:32
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Statspropaganda, seriöst? Jag trodde att vi diskuterade förslaget. Har du du läst det?

Pyttepartiet mp tvingade (genom att ställa kabinettsfråga) regeringen 1) att köra över en tung myndighets fullständigt lagenliga beslut och införa en specialfil för en liten, gotcykligt utvald grupp som ska särbehandlas
och 2) att göra helt om marsch för denna lilla grupp på en överenskommelse som mp hade varit med och förhandlat fram och själva skrivit under två år tidigare. Du minns Åsa Pommessons tårar, inte sant?

Det här är exempellöst, mp har dessutom metodiskt hållit på och undergrävt den nya invandringspolitik man hade varit med och undertecknat i november 2015 (genom agitation för de papperslösas s k rättigheter, demonstrationer osv). Svek är bara förnamnet.

Förhoppningsvis åker de ut ur riksdagen i höst.
Citera
2018-06-04, 15:32
  #98
Medlem
Är löfven där?
Citera
2018-06-04, 15:33
  #99
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Jag tänkte mer hur länge dom stannar och debatterar såhär som vi tittar på nu.

För övrigt, var fan är Magdalena Andersson. Skandal att hon inte är på plats. Inte heller migrationsministern

Det kan fortsätta sent, jag har sett interpellationsdebatter sena kvällar efter omröstningen vid 16.00 som fortsätter långt in på kvällen.

Magdalena Andersson är ju en jävla hycklare, hon vill påskina att hon driver en stram invandringspolitik och ska inte synas med det här beslutet. Allt äckelsossarna sysslar med är strategi och bedrägligt beteende.
Citera
2018-06-04, 15:34
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
EXAKT när SVT ska avbryta till klockan 15.30, vilket jävla skämt.



Elisabeth Svantesson är åtminstone bra, rak och hänsynslös.
Citera
2018-06-04, 15:34
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Statspropaganda, seriöst? Jag trodde att vi diskuterade förslaget. Har du du läst det?
Jag känner till det väl, förstås, vad trodde du? Är det försök till damage control du sysslar med? Hur man än vrider och vänder på detta, så är det spiken i kistan för PK, och C och S, detta val. Jag hoppas att era aktivister känner sig nöjda med vad de åstadkommit: Gett 9000 vuxna muslimska fuskande och ljugande män livstidsförsörjning i Sverigre, i utbyte mot ett helt krossat politiskt förtroende hos allmänheten för S och C. Bra jobbat där
Citera
2018-06-04, 15:34
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Är löfven där?
Nej, boxarnäsan Löfven är inte där.
Citera
2018-06-04, 15:35
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det kan fortsätta sent, jag har sett interpellationsdebatter sena kvällar efter omröstningen vid 16.00 som fortsätter långt in på kvällen.

Magdalena Andersson är ju en jävla hycklare, hon vill påskina att hon driver en stram invandringspolitik och ska inte synas med det här beslutet. Allt äckelsossarna sysslar med är strategi och bedrägligt beteende.


Det är Maria Ferm som ska föraktas framför alla andra.
Citera
2018-06-04, 15:35
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X


Elisabeth Svantesson är åtminstone bra, rak och hänsynslös.
Ja hon är bäst, men förstörd av allt PK hon tvingats säga genom åren, utan att darra på manschetten.
Citera
2018-06-04, 15:36
  #105
Medlem
Nu talar Paula.
Citera
2018-06-04, 15:36
  #106
Medlem
ratanax2s avatar
Fjanten Ulf.
Citera
2018-06-04, 15:37
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det är Maria Ferm som ska föraktas framför alla andra.
Ja Ferm gillar jag inte.
Citera
2018-06-04, 15:37
  #108
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det är Maria Ferm som ska föraktas framför alla andra.

Ja, Maria Ferm är en hemsk människa. Hon har drivit på den här massinvandringen i många år.

Hur många våldtäkter och hur mycket masskriminalitet har hon personligen direkt orsakat med detta? Hur många liv har offrats direkt som konsekvens från hennes politik med importerad massinvandring och därmed masskriminalitet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback