Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-04, 01:00
  #1
Medlem
Undrar som sagt om det finns någon här inne som antingen själv eller känner någon som glömde registrera sina EOS innan 1 Juni?
Citera
2018-06-04, 14:50
  #2
Medlem
Autobahn76s avatar
Japp jag lyckades med detta konststycke. Dock bara till ett värde av 1500:- tack och lov. De sitter fast på Kucoin exchange i nuläget. Finns det nån möjlighet till fallback eller är det 100% kört?
__________________
Senast redigerad av Autobahn76 2018-06-04 kl. 14:56.
Citera
2018-06-04, 15:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autobahn76
Japp jag lyckades med detta konststycke. Dock bara till ett värde av 1500:- tack och lov. De sitter fast på Kucoin exchange i nuläget. Finns det nån möjlighet till fallback eller är det 100% kört?

Öööhm ja trodde dom större o bättre exchanges gjorde den här swappen för en om det är nu det ni snackar om.

KuCoin annonserade to.m det

https://news.kucoin.com/en/kucoin-wi...ken-swap-soon/
Citera
2018-06-04, 16:15
  #4
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkmaster
Öööhm ja trodde dom större o bättre exchanges gjorde den här swappen för en om det är nu det ni snackar om.

KuCoin annonserade to.m det

https://news.kucoin.com/en/kucoin-wi...ken-swap-soon/

Japp jag kollade precis upp detta och det verkar som att jag klarade mig .
Citera
2018-06-06, 00:27
  #5
Medlem
Autobahn76s avatar
Jag fattar nada av hela apparaten egentligen? Vad är det som man skall regga och vad räknas som oreggat?
Citera
2018-06-07, 01:22
  #6
Medlem
Trillskes avatar
Så fullkomligt retarded hela den här ICO-processen. Så går det när man jäktar fram konstiga lösningar (fwiw är den positiva sidan att Larimer faktiskt får saker gjorda och lanserade - även om det blir buggigt, ogenomarbetat och hafsigt - så är ju mindre dåligt än majoriteten aktörer ändå).

Läste någon analys som sa att några få procent inte registrats. Antar därmed att de flesta exchanges skött den biten, annars borde det vara mer fail?
Citera
2018-06-12, 20:09
  #7
Medlem
Shit har mina på MEW. behövde man regga dessa? Varit bortrest ett tag :/. Som "tur" var hade iaf 50% på en exchange som sköte de automatisk, inte ofta man e glad att man lämnar coins på exchanges, men inte bara dåligt imo.
__________________
Senast redigerad av wayweary 2018-06-12 kl. 20:21.
Citera
2018-07-08, 19:15
  #8
Medlem
Nu hade jag reggat mina EOS som låg på min MEW så jag kan nu använda en av de plånböckerna som finns och airdropsen trillar in, 9 st sedan mainnet.

Men hur funkade det för de som hade sina eos på en exchange? hur kan de sedan logga in på en wallet och se sina eos, och vart kommer airdropsen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback