Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-03, 18:18
  #1
Medlem
Tror det finns ett behov för eskorter att kunna kolla upp potentiella klienter. Det finns en del obehagliga torskar. Varna varandra här, utan att lämna adresser och hela namn
Citera
2018-06-03, 18:26
  #2
Medlem
Finns en man på Hisingen som jag vill varna för. Han är handikappad, smutsig, äcklig och har inte tillräckligt med pengar. Hans lägenhet stinker av smuts och rök och är allmänt snuskig. Han kräver att få telefonnumret så han kan ringa innan mötet och sen får man blocka honom för han ringer och sms:ar i dagar efteråt. Kallar sig Gräsm*n på kik. Träffa inte denna man.
Citera
2018-06-03, 20:54
  #3
Medlem
Boardgamess avatar
Jag vill varna för en riktigt läskig typ, han är alldeles vitblek i hyn med gula partier och pratar med en väldigt pipig röst, jättemysko. Har en röd bil och när jag träffade honom satt han i bilen utan vare sig skor eller byxor endast iförd en risig gammal kavaj. Han kallar sig Donald D på internet, (antar att D står för Dick, inte så jätte originellt direkt) Träffen var också i ****borg. Så stor varning på den här filuren alltså !
Citera
2018-06-03, 22:20
  #4
Medlem
Genomförde du träffen med honom?
Citera
2018-06-04, 18:57
  #5
Medlem
Leibachs avatar
Haha, vilka galningar det finns. Man känner ju sig riktigt normal när man läser detta. Iof inte roligt med tanke på er tjejers säkerhet, men sickna fall!

Kanske därför man oftast får ett positivt bemötande, när man som kund är relativt ”normal” och bara gillar sex och föredrar att köpa sex av praktiska skäl?

Som tips, på sexwork.net (secretary academy) finns nått speciellt underforum för sexsäljare där ni kan skriva helt ifred, tjejer imellan...
Citera
2018-06-04, 21:06
  #6
Medlem
Boardgamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikkiFinn
Genomförde du träffen med honom?

Nej visade sig att pengar inte var hans stora sida heller, verkligen ingen Joakim Von anka om man säger så...
Citera
2018-08-19, 16:28
  #7
Medlem
Mannen på Hisingen har skaffat nytt Kik-konto under namnet Janne Andersson. Undvik honom!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback