Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-03, 16:29
  #1
Medlem
PhilipMorrizs avatar
Någon mer som har tänkt på att det är sjukt många helikoptrar och drönare i luften? Gällande drönare så är det vad jag vet privatdrönare. En gång car det en kille som var ute och lekte med den men en annan gång höll jag på att jobba i trädgården så kom det en drönare och åkte från typ 40-60 meter i luften...

Någon mer som har tänkt på samma sak?
Citera
2018-06-03, 16:41
  #2
Medlem
Fan vad många bilar det är ute på motorvägarna idag, jämfört med 30 talet... Är det någon annan som tänkt på det?
Citera
2018-06-04, 00:00
  #3
Medlem
Fan va mycket Aghaner och Somalier det springer runt i samhället, nån som tänkt på det?
Citera
2018-06-04, 00:04
  #4
Medlem
Denoms avatar
Ja med tanke på att de blivit allt billigare är det väl helt naturligt?
Citera
2018-06-10, 09:00
  #5
Medlem
PhilipMorrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Fan vad många bilar det är ute på motorvägarna idag, jämfört med 30 talet... Är det någon annan som tänkt på det?
.

Sluta komma med så pundiga kommentarer. Nu ligger denna tråd i övervakning och integritet, inte i bil- eller teknikforumet. Syftet med min frågeställning är att vi börjar få mer och mer flygande farkoster med kamerautrustning i luften. Hur kommer då vår integritet att påverkas av detta? Exempelvis så känner jag en kille som gärna bränner av en gås eller två på hans balle, men om det ska flyga runt diverse drönare som filmar, kommer detta vara möjligt framgent? På vilka andra sätt kan vår integritet att påverkas? Tänk er en drönare utanför ert sovrumsfönster när ni påkar damen...
Citera
2018-06-13, 16:16
  #6
Medlem
Porre97s avatar
Jag tror att det handlar om att priser har gått ned rejält och att det faktiskt är en riktigt schysst aktivitet att hålla på med på fritiden. Jag tvivlar på att det är övervakningssyfte.
Även om de skulle vara det så behöver man knappast bry sig.


Edit : Citerade fel inlägg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback