Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-03, 10:03
  #1
Medlem
mmas avatar
https://mmajunkie.com/2018/06/yair-r...-228-las-vegas

Citat:
Yair Rodriguez will fight Zabit Magomedsharipov at UFC 228 in September and appears to be on good terms with UFC officials after settling his dispute with the organization this week.

Rodriguez (10-2 MMA, 6-1 UFC), who is regarded as one of the sport’s top featherweight prospects, was on the outs with the UFC brass – and in particular company president Dana White – after apparently declining a set of fights. One of those bouts was against Magomedsharipov (15-1 MMA, 3-0 UFC).

Ordning och reda igen, Yair är UFCfighter igen. Det blir en jävla fight med Yair mot Zabit!
Citera
2018-06-03, 12:30
  #2
Avstängd
creepingdeaths avatar
hoppas zabit sätter stopp för den där primadonnan yair!
Citera
2018-09-03, 10:15
  #3
Medlem
withnonames avatar
Countdown
Citera
2018-09-04, 12:05
  #4
Medlem
sebastian_s avatar
Det är otroligt att UFC inte lyckas skrapa ihop bättre kort, gång på gång. Det är en PPV och det är en match jag överhuvudtaget bryr mig om, och det är såklart woodley vs till.

Var har alla Middleweights tagit vägen exempelvis? 185 och 205 håller på att upplösas som känslan är nu. Kanske de två mest intressanta divisionerna "fysiskt" sett.

Var är Rockhold, Weidman, Gastelum, Whittaker, Romero? Ingen av dem har en match inplanerad.
Citera
2018-09-08, 15:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det är otroligt att UFC inte lyckas skrapa ihop bättre kort, gång på gång. Det är en PPV och det är en match jag överhuvudtaget bryr mig om, och det är såklart woodley vs till.

Var har alla Middleweights tagit vägen exempelvis? 185 och 205 håller på att upplösas som känslan är nu. Kanske de två mest intressanta divisionerna "fysiskt" sett.

Var är Rockhold, Weidman, Gastelum, Whittaker, Romero? Ingen av dem har en match inplanerad.
Luke ska väl möta Weidman på 230? Romero är skadad, annars hade han mött Costa. Gastelum ska väl möta Whittaker, Jaccare ska möta Brunson, så ingen hade kunnat gå på detta kortet.


Blir en spännande fight mellan Woodley och Till, Woodley kan nog få det tufft med Till. Gillar DT och hans mindset.
Citera
2018-09-08, 22:49
  #6
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Luke ska väl möta Weidman på 230? Romero är skadad, annars hade han mött Costa. Gastelum ska väl möta Whittaker, Jaccare ska möta Brunson, så ingen hade kunnat gå på detta kortet.


Blir en spännande fight mellan Woodley och Till, Woodley kan nog få det tufft med Till. Gillar DT och hans mindset.
Jacare ska möta Branch. De andra har ingen match inplanerad.
Citera
2018-09-09, 06:33
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jacare ska möta Branch. De andra har ingen match inplanerad.
Kevin möter Robert i Tuf-finalen, Luke och Chris har en prel-bokad fight, så du har inte så många helt lediga som du verkar tro.

Tyron mosade Till, oväntat men ändå inte.
Citera
2018-09-09, 10:51
  #8
Medlem
Kan race card Woodley åka på däng nån gång
Vad fan sysslade Till med
Citera
2018-09-09, 15:04
  #9
Medlem
Brottargalnings avatar
Helt galet att både Sterling och Zabit lyckas med den ovanliga leg splitten.
Citera
2018-09-10, 06:03
  #10
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Helt galet att både Sterling och Zabit lyckas med den ovanliga leg splitten.

Samma tränare tyckte jag att Waldo sa😊
Citera
2018-09-10, 23:13
  #11
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Kevin möter Robert i Tuf-finalen, Luke och Chris har en prel-bokad fight, så du har inte så många helt lediga som du verkar tro.

Tyron mosade Till, oväntat men ändå inte.
Okej, det låter bra. Jag är väldigt trött på att så sällan får se karlarna i 185 och 205 utan istället tvingas titta på dam-mma och 125-145 precis hela tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback