Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-02, 15:51
  #1
Medlem
Ultrasmisks avatar
Verkar vara väldigt många som är aktiva med att skriva på nätet nu inför valrörelsen, men finns det svenskar som på ett aktivt sätt försöker motverka sin egen utrotning annat än genom dialoger ?

Jag menar i slutet av dagarna så har det väldigt liten betydelse i en kommande samhällskris i Sverige hur skicklig man är på att skriva, utan hur många svenskar som kan styra upp det hela jämfört med antalet invandrare som vill ta över.

På ett annat sätt så bidrar ni ju till invandrarna genom att prioritera dem istället för er själva, de sätter ju upp en "Paus" i era egna liv, ni väntar helt enkelt på bättre tider, och det är inte säkert att dessa tider kommer komma.

Vad har ni att förlora egentligen ? samhället är redan starkt skuldsatt och politikerna kommer höja skatterna oavsett om ni skaffar barn eller inte. Skillnaden är väl att ni har en större familj och fler kontakter med andra familjer om ni ger er in i familjelivet istället för att vara vita riddare på nätet, eller kontaktperson till "utsatta invandrare" i verkligheten.

Ge upp er gamla livsstil, den är artificiellt skapad för att degenerera samhället. Det finns alltid mer trygghet i andra människor än olika skattefinansierade samhällsinstitutioner.
Att jobba för pensionen på 9000kr/månad är även det värdelöst jämfört med ett stort kontaktnät.
__________________
Senast redigerad av Ultrasmisk 2018-06-02 kl. 15:56.
Citera
2018-06-02, 16:02
  #2
Medlem
Denoms avatar
Alla människor är inte förslavade av sin könsdrift.
Citera
2018-06-02, 16:03
  #3
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag är inte förslavad av min könsdrift så varför skulle jag vilja skaffa barn överhuvudtaget?

Va ?
Citera
2018-06-02, 16:06
  #4
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
Va ?
Vad är poängen med att skaffa barn om det bara är för att ha det gjort? Det är ju höjden av själviskt och tankelöst agerande.
Citera
2018-06-02, 16:09
  #5
Medlem
proconsuls avatar
Andra generationens invandrare är svenskar. Det kommer aldrig att komma så många invandrare att deras antal överstiger infödda svenskar, vid vilken given tidpunkt som helst.
Men jag antar att du felaktigt anser att andra generationens invandrare fortfarande är utlänningar?
Citera
2018-06-02, 16:10
  #6
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vad är poängen med att skaffa barn om det bara är för att ha det gjort? Det är ju höjden av själviskt och tankelöst agerande.

Själviskt gentemot vem ?
Citera
2018-06-02, 16:11
  #7
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
Själviskt gentemot vem ?
Att skaffa barn för sin egen skull är råkorkat.
Citera
2018-06-02, 16:11
  #8
Medlem
Ultrasmisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Andra generationens invandrare är svenskar. Det kommer aldrig att komma så många invandrare att deras antal överstiger infödda svenskar, vid vilken given tidpunkt som helst.
Men jag antar att du felaktigt anser att andra generationens invandrare fortfarande är utlänningar?

Kan väl räkna in dem som svenska medborgare.
Fast denna tråd handlar om svenskar.
Citera
2018-06-02, 16:28
  #9
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultrasmisk
Kan väl räkna in dem som svenska medborgare.
Fast denna tråd handlar om svenskar.

Vad är skillnaden?
Citera
2018-06-02, 16:34
  #10
Medlem
De flesta upplever nog inte det svenska folket som utrotningshotat.
Citera
2018-06-02, 16:38
  #11
Medlem
Vanligaste skälet till att man blir en bitter ultranationalist är ju att man inte får ligga. Då är det ju inte heller så lätt att skaffa barn.
Citera
2018-06-02, 16:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Andra generationens invandrare är svenskar. Det kommer aldrig att komma så många invandrare att deras antal överstiger infödda svenskar, vid vilken given tidpunkt som helst.
Men jag antar att du felaktigt anser att andra generationens invandrare fortfarande är utlänningar?
Andra generationens invandrare är inte svenskar, de är svenska medborgare, det är stor skillnad framför allt utseendemässigt, kulturellt och i uppförande. Andra genwrationens invandrare ser sig nog inte ens själva som scenskar, det är bara hjärntvättade självhatande vita som gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
De flesta upplever nog inte det svenska folket som utrotningshotat.
Vita av europeiskt ursprung är i kraftig minoritet i världen ovh endast vita är måltavlan för en psykologisk krigsföring som innebär att vi som ras kommer att försvinna.
Rasismen emot vita är så oerhört kraftig att folk inte ens bryr sig, det bara är så.
Riktigt tragisk att kulturmarxistiska svenskar inte ser det som ett problem.
__________________
Senast redigerad av nsbm 2018-06-02 kl. 16:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback