Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-02, 01:15
  #1
Medlem
Tjenna

Testade på mdma för första gången för en vecka sen (26 maj). Tog cirka 85 mg vilket är ganska lite med tanke på att jag väger 70 kg. Har hur som helst hört att man max ska ta mdma en gång om kvartalet. 8 juli, alltså om drygt 5 veckor har jag blivit erbjuden att ta LSD. Är detta en bra ide? Borde jag vänta längre att ta LSD efter att ha tagit mdma osv? Notera att jag är (max) 18 år gammal. Vill inte höra massa tjat om att jag inte borde ta över huvud taget om ni inte verkligen menar det. Folk uppmuntrade att inte ta mdma men det var fine - inga stora eftereffekter och kände bara lite paranoia en kort stund.

Thxx
Citera
2018-06-02, 03:07
  #2
Avstängd
Halloween2s avatar
Ju längre du väntar detsto bättre. Skulle ialla fall låta det gå 3 veckor, minst 2
Citera
2018-06-02, 08:25
  #3
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfpojken
Har hur som helst hört att man max ska ta mdma en gång om kvartalet.

kvartalet? 2-3 veckor brukar väl räcka, och om du bombar två gånger med lite kortare mellanrum är väl vad jag förstår det inte så farligt, bara om du tar det ofta och under en längre period.

ruset blir väl sämre antar jag vilket är trist, sen beror det väl på hur mkt du tar? ligger du och är egodöd så kanske det är bäst att vänta lite längre. Jag är dock ingen Ecstasy eller syra expert
__________________
Senast redigerad av Plaguetongue 2018-06-02 kl. 08:27.
Citera
2018-06-03, 00:18
  #4
Medlem
okej chill. testar bara på
Citera
2018-06-08, 14:49
  #5
Medlem
sprutares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfpojken
okej chill. testar bara på
Hur gick det?
Citera
2018-06-11, 20:34
  #6
Medlem
emptydependas avatar
Hade du tagit LSD innan? tänk på att LSD är mycket djupare än MDMA. paranoia en kort stund vid MDMA okej. LSD kan få dig att tänka lite djupare paranoia, om du fick de vid MDMA så borde du nog ha en trippsittare. Tänk på att ALLTID testa innan, finns tester och köpa på nätet.

Rekommenderar "PsychedSubstance" på youtube, han pratar mycket om LSD vad man ska tänka på innan.
Citera
2018-06-22, 22:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprutare
Hur gick det?

Gick bra, od:ade inte! Tog ca 65 och hade bara en trevlig trip, dock mkt längre än vad jag förväntat mig. Var skönt att bara vandra runt, sitta på lite bänkar och ta in det hela. Vännen min å andra sidan som tog nånstans över 80 bad trippade rakt igenom: började skrika mitt i gatan osv. :/// Tror inte jag tar igen på ett tag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback