Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-01, 01:29
  #1
Medlem
shadow666s avatar
Hejsan

Har en fundering om ni ändrat era genom åldern från 15-40+ vad ni tänder på när det gäller porr osv. Vet inte om jag börjat bli "gammal" eller om jag kollar på fel porr som inte tänder mig längre. Det jag menar är att "teens" kanske inte är så intressant som det en gång var etc.
Citera
2018-06-01, 01:53
  #2
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Jag har inte ändrat mig är 30-Plus och har tänt på samma saker i sängen som jag gjort i porren.
Porrstjärnor och stageat sex har ALDRIG varit min grej, jag har alltid tänt på "normala" kvinnor som inte fakear någonting. Rörelser stön osv ska vara äkta annars blir jag avtänd.
Sen gillar jag som många andra sexiga underkläder och har en fäbless för svarta stayups! <

Jag är så gammal så det var porrbilder som man fick sitta och ladda ner... och en av mina favoriter första runkningar var till en kvinna i ett ljusblått raffset

Så till alla normala kvinnor där ute, alla karlar vill inte ha fakeboobs fakeläppar fakesnippor osv .. .. karlar med en egen vilja kommer leta upp er och knulla er!
__________________
Senast redigerad av JagBlirVansinnig 2018-06-01 kl. 01:55.
Citera
2018-06-01, 01:53
  #3
Avstängd
skulle gärna svara men är tyvärr 41+ ....vilket inte duger åt madame.....gå och måla naglarna. " inte egentligen....men löjlig smörja"
__________________
Senast redigerad av bul-11-33 2018-06-01 kl. 01:56.
Citera
2018-06-01, 02:26
  #4
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Är inte 40+ men när jag var väldigt ung, ja i 13-års åldern så låg jag med några andra 13-åringar. Då tände jag ju på det då de var jämnåriga. Men idag så tänder jag ju givetvis inte på 13-åringar längre, så det kan ju ändra sig med åldern antar jag.
Citera
2018-06-01, 02:29
  #5
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Hejsan

Har en fundering om ni ändrat era genom åldern från 15-40+ vad ni tänder på när det gäller porr osv. Vet inte om jag börjat bli "gammal" eller om jag kollar på fel porr som inte tänder mig längre. Det jag menar är att "teens" kanske inte är så intressant som det en gång var etc.

Milf-porr med saggy tits och nice former äger fullständigt över teens som påminner om moldaviska pojkar.

Bäst av allt om de inte skriker som grisar, och om man slipper se mannens röv och pung 70% av filmen...
Citera
2018-06-01, 10:20
  #6
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Hejsan

Har en fundering om ni ändrat era genom åldern från 15-40+ vad ni tänder på när det gäller porr osv. Vet inte om jag börjat bli "gammal" eller om jag kollar på fel porr som inte tänder mig längre. Det jag menar är att "teens" kanske inte är så intressant som det en gång var etc.
Jag tände på unga tjejer för 4 år sedan. Men nu tycker jag bäst om dem som är mellan 20-40 år.
__________________
Senast redigerad av Freddeiboi98 2018-06-01 kl. 10:24.
Citera
2018-06-01, 10:57
  #7
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Hejsan

Har en fundering om ni ändrat era genom åldern från 15-40+ vad ni tänder på när det gäller porr osv. Vet inte om jag börjat bli "gammal" eller om jag kollar på fel porr som inte tänder mig längre. Det jag menar är att "teens" kanske inte är så intressant som det en gång var etc.

Ett välkänt fenomen är väl att ex bisexualitet kan komma och gå under livet. Men även andra sexuella preferenser verkar kunna förändras ganska ordentligt. Det finns ju exempel på undergivna som sadlat om till att bli dominanta och tvärt om.

Pryda som förändrats till rena "nymfomaner" osv så visst förändras det förmodligen påverkat av omvärlden och den livsstil och livssituation man har.
Citera
2018-06-01, 11:06
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shadow666
Har en fundering om ni ändrat era genom åldern från 15-40+ vad ni tänder på när det gäller porr osv.

Förhoppningsvis utvecklas sexlivet under årens lopp. Och därmed även vad man gillar och inte gillar, även inom porr. Jag kan se att jag har haft skiftningar på fokus inom porr, även om de (intressant nog) inte sammanfaller med hur jag utvecklats sexuellt.
Citera
2018-06-01, 11:49
  #9
Medlem
Jag har alltid mest onanerat till bilder av snygga tjejer, tonårsbrudar och uppåt, ofta påklädda eller visar bara upp fina bröst. Har aldrig gillat porr med ett undantag: vackra tjejer med läpparna spända runt en stor kuk. Har inte ändrat nåra preferenser med åren.
Citera
2018-08-10, 01:20
  #10
Avstängd
Litesugens avatar
NOg förändras man lite. Vem skulle sett det pittoreska i denna kanalen om personen inte var porrskadad? https://xhamster.com/users/bruce-and-morgan/videos
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback