Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-31, 22:43
  #1
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Sökte men hittade bara riktigt gamla trådar, jag ska köpa en pistol till en vän som är väldigt vapenintresserad.

Han har sina riktiga vapen i sitt vapenskåp men sen har han några stycken replikavapen hängandes på väggen.
Jag vet att han inte har en Glock 17 och det är vad jag tänkt köpa till honom, men eftersom han är kunnig och petig så vill jag ha identisk kopia där alla mekaniska delar fungerar som dom ska bra finish osv.

Tack på förhand.
Citera
2018-05-31, 23:43
  #2
Medlem
Kotties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Sökte men hittade bara riktigt gamla trådar, jag ska köpa en pistol till en vän som är väldigt vapenintresserad.

Han har sina riktiga vapen i sitt vapenskåp men sen har han några stycken replikavapen hängandes på väggen.
Jag vet att han inte har en Glock 17 och det är vad jag tänkt köpa till honom, men eftersom han är kunnig och petig så vill jag ha identisk kopia där alla mekaniska delar fungerar som dom ska bra finish osv.

Tack på förhand.

Förstår inte riktigt varför DU skall skaffa vapen till din vän.. men.,.. pröva denna för en glock-kopia för PAK 9mm
Citera
2018-06-01, 00:13
  #3
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottie
Förstår inte riktigt varför DU skall skaffa vapen till din vän.. men.,.. pröva denna för en glock-kopia för PAK 9mm

Jag förstår vart du vill komma men både han och jag är för gamla för att springa omkring med vapenreplikor och hota folk på stan.
Tack för tipset ska kolla det nu på direkten.

Edit: Såg fint ut men allt "made by made in" som screenats förstörde alltihopa.
Citera
2018-06-01, 12:53
  #4
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottie
Förstår inte riktigt varför DU skall skaffa vapen till din vän.. men.,.. pröva denna för en glock-kopia för PAK 9mm

Eftersom den du länkar till är licensbelagd i Sverige och måste förvaras inlåst, så kan väl TS lika gärna köpa en äkta G17 i present till sin vän?
Citera
2018-06-02, 01:30
  #5
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Eftersom den du länkar till är licensbelagd i Sverige och måste förvaras inlåst, så kan väl TS lika gärna köpa en äkta G17 i present till sin vän?

Han verkar vara efterbliven.
Det var omöjligt att hitta en Glock 17 så jag köpte denna https://www.tacticalstore.se/se/art/...-baxs-15bb.php

Hoppas han blir nöjd ändå då det är en väldigt ovanlig kombination.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback