Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-01, 16:46
  #25
Medlem
Kan man följa med hem till någon dagtid utan att vilja ha sex?
För att lära känna varann?
För det är trevligt att umgås?
För att man vill hångla lite å mysa å sen utifrån det känna efter om det känns rätt att gå vidare till penertering eller ej?

Är det ok dagtid?
kvällstid?
Fram till stängningsdags på krogen?
Inte alls någonsin?

(När jag tänker efter... Har aldrig själv haft nåt ons å aldrig haft efterkrogen-sex med nån random. Har nån gång i ungdomen sovit hos nån kille jag träffat på krogen, hånglat lite å sen puttat bort honom för det känts fel att gå längre med nån jag inte kände. )
Citera
2018-06-01, 16:52
  #26
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoneg
Liksom varför? Varför skulle man vilja dra hem med någon random som man inte känner, om inte för att ha sex. Tycker man läser ofta om "våldtäkter" som ska ha skett då någon brud följt med hem en kille efter en krogkväll. Liksom, jag skulle aldrig följa med en brud hem ifall jag inte ville knulla henne, liksom det finns ingen anledning till det alls.

Troligen vill de knulla men ångrar sig. I vissa fall har de förstås gått med på att knulla men ångrat sig efteråt och falskanmält.
Citera
2018-06-01, 16:58
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Kan man följa med hem till någon dagtid utan att vilja ha sex?
För att lära känna varann?
För det är trevligt att umgås?
För att man vill hångla lite å mysa å sen utifrån det känna efter om det känns rätt att gå vidare till penertering eller ej?

Är det ok dagtid?
kvällstid?
Fram till stängningsdags på krogen?
Inte alls någonsin?

(När jag tänker efter... Har aldrig själv haft nåt ons å aldrig haft efterkrogen-sex med nån random. Har nån gång i ungdomen sovit hos nån kille jag träffat på krogen, hånglat lite å sen puttat bort honom för det känts fel att gå längre med nån jag inte kände. )

Seriöst, om det är första gången vi träffas, och jag ber dig att följa med mig hem, tror du verkligen att mitt mål är att du ska titta på min frimärkssamling?
Citera
2018-06-01, 17:59
  #28
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Det kan väl vara så att dom tänkt sig å ha sex med honom just när dom bestämmer sig för å hänga med,

men sen på hemvägen eller när man sitter i soffan därhemma å småpratar så gör eller säger han nåt jäkligt avtändande,
eller så hinner hon nyktra till på hemvägen å inse att ”det här var ju inte nån bra idé ” ,
eller så hör nåt ex eller nåt barn eller dödssjuka farmor av sig innan man kommit till sängs.
Eller så börjar hon må jäkligt illa, kräks, får mens,
eller så gör du nåt som påminner henne om nån tidigare dålig erfarenhet som gör att hon blir absolut torr och inser att ev sex bara kommer bli en plåga just nu.

I sånna situationer är det ju naturligt att inte vilja ha sex, trots att man 1 timme tidigare var inställd på det.

Har du förresten aldrig varit med om att lusten försvunnit av någon anl, kuken slaknat å blivit oväckbar , inån situation när du en timme eller bara några minutrar tidigare inte trodde detta skulle hända?
Varför skulle inte motsvarande kunna hända tjejer?

Asså jag som tycker att sex inte är en sån big deal, menar då att folk överdramatiserar knullandet.

För sex är livsviktigt rent biologiskt. Skulle tex lätt vara utan mat tre dygn om det gav mig någorlunda hyfsad sex i utbyte. Men att följa med någon hem för att sedan ångra sig är ett mycket grymt tilltag. Som jag inte tycker man ska utsätta folk för.

Folk underskattar de känslomässiga reaktionen man kan få, när något man kämpat för så länge bara rycks bort med en axelryckning.

Hade jag dragit hem någon brud och sen ångrat mig hade jag definitivt gjort vad jag hade kunnat för att tillfredsställa henne. Trots att jag inte var så sugen. Menar man är ju inte ett monster.

Vist kan det inträffa saker som gör att det inte längre är en bra ide att ha sex. Men om inget speciellt inträffar så menar jag att man är riktigt grym om man gör så.
Citera
2018-06-01, 18:59
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I don't care
Asså jag som tycker att sex inte är en sån big deal, menar då att folk överdramatiserar knullandet.

För sex är livsviktigt rent biologiskt. Skulle tex lätt vara utan mat tre dygn om det gav mig någorlunda hyfsad sex i utbyte. Men att följa med någon hem för att sedan ångra sig är ett mycket grymt tilltag. Som jag inte tycker man ska utsätta folk för.

Folk underskattar de känslomässiga reaktionen man kan få, när något man kämpat för så länge bara rycks bort med en axelryckning.

Hade jag dragit hem någon brud och sen ångrat mig hade jag definitivt gjort vad jag hade kunnat för att tillfredsställa henne. Trots att jag inte var så sugen. Menar man är ju inte ett monster.

Vist kan det inträffa saker som gör att det inte längre är en bra ide att ha sex. Men om inget speciellt inträffar så menar jag att man är riktigt grym om man gör så.

Hur ska du ha det, var det inte så att folk överdramatiserade knullandet?
Varför är det då så dramatiskt om någon ångrar sig?
Alla har ångrat sig någon gång och alla har blivit ratade eller dumpade.
Klart det är kränkande, men sånt ingår här i livet.
Man får väl prata som två vuxna människor och berätta att man känner sig besviken och ledsen och be den ointresserade att gå hem.
Citera
2018-06-01, 19:27
  #30
Medlem
I don't cares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wesdom
Hur ska du ha det, var det inte så att folk överdramatiserade knullandet?
Varför är det då så dramatiskt om någon ångrar sig?
Alla har ångrat sig någon gång och alla har blivit ratade eller dumpade.
Klart det är kränkande, men sånt ingår här i livet.
Man får väl prata som två vuxna människor och berätta att man känner sig besviken och ledsen och be den ointresserade att gå hem.

Egentligen borde jag inte svara då jag redan förklarade. Men jag överdramatiserar inte ätande heller men måste göra det för att må bra och överleva. Att överdramatisera betyder inte att det inte är viktigt och ja sex är viktigt. Själv tippar jag att de flesta psykologiska problem vi har i samhället har med sex att göra på nått sätt. Att överdramatisera är att göra det till nått konstigt vilket är religionens och människans största misstag.

Borde inte vara märkvärdigare än massage.
Citera
2018-06-01, 19:32
  #31
Medlem
Jag har själv gått med med brudar då och då, men valt att inte knulla. För mig har det då varit för att dämpa ensamhetskänslor och känna sig lite åtrådd.
Citera
2018-06-01, 23:44
  #32
Medlem
Zaedrewss avatar
Man kanske bara vill prata om vädret. Man kanske först tycker det är en bra idé detta men sedan ångrar sig. Vi har Moa Hjelmer som exempel här. Snubben trodde nog ok hon följde med hem (hotellrummet) = nu ska det bli sex. Det fanns inte i hennes tankar ens. Det är liksom inte en invit att nu ska det bli sex utan det kanske bara är just för te och lite prat. De flesta snubbar lyckas ju dock pejla in detta så det inte blir våldtäkt av det hela. I 99,9% av fallen ungefär...
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2018-06-01 kl. 23:47.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback