Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-06-03, 17:21
  #25
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wollos
3 hyffsat nyanlända var ute och plaskade i vattnet, en hamnade på för djupt vatten och dom andra 2 kunde inte hjälpa honom.
"Han kunde inte bada" enligt hans vänn.

Är uppgifterna rätt så har han ett vanligt svenskt personnummer, vilket bör indikera ensamkommande snarare än asylsökande.

Smart. Jättesmart.

"Hej, jag kan inte simma, men åker ändå och badar i vatten som jag inte vet hur djupt det är"


Darwin ler. Survival of the fittest.
Citera
2018-06-03, 19:31
  #26
Medlem
Tror de flesta drunkningstillbuden är en följd av att personerna överskattar sin simförmåga/-kondition när de ska simma ut någonstans. Det hände mig när jag skulle plaska bort till en ö. Jag kom knappt halvvägs innan krafterna tog slut. Resterande sträcka kämpade jag för mitt liv. Jag var inte tuff när jag tog mig upp på land sen.
Citera
2018-06-03, 19:40
  #27
Medlem
eireanns avatar
Så än så länge har alltså 3 med utländskt ursprung lyckats drunkna över helgen.
Får se om det blir två till då de hittat en man i Långhyttan som låg i vattnet plus att de inlett ett stort sökpådrag efter ytterligare en man vid ett annat badställe.
Hur tänker de? Att eftersom svenskar kan simma så borde de också kunna det eftersom allt annat vore rasistiskt?
Citera
2018-06-03, 20:33
  #28
Medlem
Dom skulle simma ut till en brygga.
3 st varav en som inte kunde simma :/
Vilket gjorde att han drunknade..
Tragiskt att om man måste ge sej ut på djupt vatten att inte använda hjälpmedel så som flytväst m.m
Citera
2018-06-03, 21:09
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
IQ-nivån på babbarna är lägre än Glocalnet. Vem fan badar på djupt vatten utan att vara simkunnig.

Samma logik som de svenska tjejerna som umgås med svartskallar. Innan våldtäkten/våldet sker dvs. Skillnaden är att tjejerna än så länge oftast överlever sitt möte.
Citera
2018-06-05, 12:58
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eliassonsfinapojke
Samma logik som de svenska tjejerna som umgås med svartskallar. Innan våldtäkten/våldet sker dvs. Skillnaden är att tjejerna än så länge oftast överlever sitt möte.
Indirekt bekräftat I lokaltidningen att det var en ensamkommande, då det stod att han inte hade några anhöriga.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback