Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-30, 20:36
  #1
Medlem
RCI856645964s avatar
Expressen berättar om familj som trakasseras och "känner sig ledsna".

Citat:
Den varma sommarkvällen blev allt annat än trevlig för Linnea Ljungberg i Lerum och hennes familj.

Genom fönstret som stod öppet för vädring flög plötsligt flera ägg in. Väggar och tak förstördes och en lampa skadades.

Citat:
Hon tror att anledningen till äggkastningen ska vara en gammal konflikt, men också för att hon själv vid ett tillfälle ska ha sagt till ungdomarna när de betett sig illa på en lekplats i närheten.

– Då filmade de mig när jag konfronterade dem. Sedan lade de upp det på sociala medier. På filmen kallar de mig diverse saker, berättar hon.

– När de har varit här och kastat ägg har de hotat mig med att jag finns på film och att de kommer att anmäla mig för att de påstår att jag kränkt dem, fortsätter hon.

Svenska ligister i farten igen. Så jäkla dålig stil.


https://www.expressen.se/gt/ungdomsg...j-jatteledsna/
Citera
2018-05-30, 20:51
  #2
Moderator
Chantres avatar
Åldersgräns för inköp av ägg?

Lär bli värre nu när det får medial uppmärksamhet.
Citera
2018-05-30, 20:57
  #3
Medlem
arakas avatar
Hon borde skjuta dem i huvudet/sätta en kniv i magen istället för att gråta ut i Expressen.
Citera
2018-05-30, 21:19
  #4
Medlem
Nicke08s avatar
Sverige 2018. Man väljer att böla ut i media.
Vad förväntar man sig?
Att GM köper kvällstidningen och börjar känna ånger och kommer med skurhinkar och tvättar efter sig?

Varför tar inte folk itu med saker rejält längre?

De vet vilka som gjort det. Vart dom bor men man går till kvällspressen?
Citera
2018-05-30, 23:10
  #5
Medlem
Svenska?
Citat:
Ursprungligen postat av RCI856645964
Expressen berättar om familj som trakasseras och "känner sig ledsna".





Svenska ligister i farten igen. Så jäkla dålig stil.


https://www.expressen.se/gt/ungdomsg...j-jatteledsna/
Citera
2018-05-30, 23:29
  #6
Medlem
Chics avatar
Att kasta ägg verkar vara väldigt populärt bland MENA tonåringar. Kanske bättre det än stenar dock?
Citera
2018-05-30, 23:45
  #7
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
Att kasta ägg verkar vara väldigt populärt bland MENA tonåringar. Kanske bättre det än stenar dock?

Det är nog lintottar, hade det varit mena hade det varit en kulkärve in i köket!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback