Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-06-23, 13:28
  #37
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Antar att snutens hjärna checkade ut innan de kom på kompromissen att hon kunde gräva en grop o hälla ut det i.



Två cucks som är mot allt som är roligt. En avstängd & en med ett sjätte sinne som han kan se judar överallt med. Varför är jag inte förvånad?

Bara det att "snuten" i USA är allt från Kling & Klang på steroider till i princip artiga varuhusväktare med pistoler.

Ingen skillnad mot Sverige då med andra ord förutom hobbyplitarna i köpcentrum. Förövrigt har USA 308 miljoner pers i landet, Svedala har 10 miljoner och lite under 20,000 snutar. Det finns bra många fler i USA, att det inte händer värre saker är för mig en gåta. Detta var ingenting att ens bry sig om, hon gjorde kardinalfel och fick en läxa i present att ta med sig i livet. "Snuten" är samma sak som "Polisen" om det var oklart....
Citera
2018-06-23, 18:50
  #38
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Ingen skillnad mot Sverige då med andra ord förutom hobbyplitarna i köpcentrum. Förövrigt har USA 308 miljoner pers i landet, Svedala har 10 miljoner och lite under 20,000 snutar. Det finns bra många fler i USA, att det inte händer värre saker är för mig en gåta.
Jag tror inte att alla de där kamerorna & elpistolerna kommer att lösa någonting. Man kommer bara att skylla på Mollgan för att kamerorna råkade sluta filma. Eller för att någon fick hjärtattack av den tredje elchocken osv... När det är tillräckligt mycket skriverier i tidningarna så går de full Kapten Klänning & utropar sig själva till värsta offret. De har ju arbetarklassbakgrund...

Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Detta var ingenting att ens bry sig om, hon gjorde kardinalfel och fick en läxa i present att ta med sig i livet.
Ja, att inte ens pissa på potatisgrisarna om de brinner.

Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
"Snuten" är samma sak som "Polisen" om det var oklart....
Nejdå.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback