Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-05, 07:07
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Fan alltså, Travis Scott är verkligen den enda intressanta artisten som kommer, vill dock verkligen se honom med tanke på att han nästan aldrig åker till Sverige. Frågan är om det kommer vara värt det, får väl se imorgon vad biljetterna kostar.
Det har man kunnat se på deras hemsida länge. Här har du länken.
https://www.lollastockholm.com/tickets/
Citera
2018-12-05, 17:10
  #38
Medlem
Big Bosss avatar
Foo Fighters är alltid bra, men de såg jag i är på Ullevi så. Det är ju en ganska bred o stor line-up men för 1900 kr över 2 dagar? Nja.
Citera
2018-12-06, 08:45
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Foo Fighters är alltid bra, men de såg jag i är på Ullevi så. Det är ju en ganska bred o stor line-up men för 1900 kr över 2 dagar? Nja.
Drygt 40% av artisterna kvar att släppa så bara hoppas det blir nå mer vettigt.
Jag köpte för 1595 så känns helt ok.
Citera
2018-12-06, 12:19
  #40
Medlem
frasselitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Står att fler tillkommer. Vilka önskar du dig?
Jag önskar att se
Tame Impala
Chromatics
Nicolas Jaar
Grimes
Citera
2018-12-06, 12:52
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
Jag önskar att se
Tame Impala
Chromatics
Nicolas Jaar
Grimes

Grimes skulle vara najs och Chromatics blev jag nyfiken på efter att ha sett dem i Twin Peaks.
Som rocknörd hoppas jag på lite större hårdrocksband, men inser att det nog inte riktigt passar denna typ av blandfestival. Men ett par akter till stora nog att ha i fet stil på postern vore trevligt iaf.
Citera
2018-12-06, 13:34
  #42
Medlem
Hirvis avatar
Chromatics. Suede. Daft punk. Noel Gallagher. Richard ashcroft. Teddybears. Gorillaz.

Plz
Citera
2018-12-07, 16:01
  #43
Medlem
Ganska klent utbud av svenska artister i min mening. Hade hoppats på något bättre.
Citera
2018-12-07, 19:32
  #44
Medlem
Livshacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det har man kunnat se på deras hemsida länge. Här har du länken.
https://www.lollastockholm.com/tickets/
Helvete, och att det inte finns endagspass heller är rätt fucked i min mening.
Citera
2018-12-07, 23:11
  #45
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Helvete, och att det inte finns endagspass heller är rätt fucked i min mening.

GISSAR på att det är en strategi för att tvinga alla endagsbesökare köpa tvådagars, för att folk är faktiskt villiga att betala det, mest för bekvämlighetens skull. Jag menar arenaspelningar kan ju ta typ 1400kr+(?) för golden circle och det säljer ofta slut, med det i tanke är detta inte så dyrt för huvudstaden.
Citera
2018-12-08, 02:13
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Helvete, och att det inte finns endagspass heller är rätt fucked i min mening.


Endagspass lär släppas närmare festivalen beroende på hur försäljningen av biljetter ser ut... givetvis vill dom bara sälja 2dagars. Dålig försäljning = endagarspass. Så kör ju även summerburst.
Citera
2018-12-11, 18:40
  #47
Medlem
Hoppas de bokar Yung Lean, Post Malone och Die Antwoord.
Känns ju väldigt som Bråvalla 2.0, flera som redan spelat där så att det blir artister man sett för något år sen känns ju inte alls omöjligt.
Just nu känns inte lolla så lockande men får väl se vilka fler de släpper.
Citera
2019-02-04, 16:39
  #48
Medlem
Lollapalooza utökar med en dag. Förutom fredag och lördag blir det även festival på söndagen. Köpta biljetter gäller, så de som redan köpt får sin uppgraderad till 3-dagars.
33 akter släpptes idag: Chance The Rapper, Lil Uzi Vert, Lykke Li, Perry Farrell’s Kind Heaven Orchestra, Young Thug, Sheck Wes, Lil Baby, MØ, Jacob Banks, Dean Lewis, Wolfmother, Markus Krunegård, Tove Styrke, IAMDDB, Masego, Denzel Curry, Lamix, Imenella, Honne, Frank Carter & The Rattlesnakes, YUNGBLUD, Lemaitre, Felix Jaehn, Sebjak, Off The Meds, TooManyLeftHands, Smith & Thell, Josefin, Sylvain Armand, Becky and the Birds, Ehrling, Steerner och Gunn.

Tyckte festivalens första släpp var svagt och hoppet stod till resterande, men bland dessa finns det exakt noll som tilltalar undertecknad. Ska jag se det positivt så hamnade inte en enda artist jag är intresserad av på söndagen, så behöver iaf inte ta nåt mer ledigt från jobbet för att gå dit

Men kul för er som gillar hiphop I guess.

Headlines:

Fredag: Travis Scott och Lana Del Rey.
Lördag: Foo fighters och Laleh.
Söndag: Chance the rapper och Lil Uzi Vert.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback