Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-07-06, 17:16
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Om du menar vilka hälsomarkörer som ändras när man går på testo enan så är svaret alltid hos majoriteten av användare kolesterolvärden och självklart dina testostereonvärden och även en viss procent dina röda blodkroppar. Det är också individuellt hos varje enskild person vilka hälsomarkörer som påverkas av testo enan, man får helt enkelt testa sina värden under och efter kuren för att se hur kroppen reagerar.

Lägger du till deca så ökar du sj andra hälsomarkörer som ex röda blodkroppar och därmed regelbunden tappning är ett måste. Även kolesterolvärden påverkas här. Men jag hade fortfarande kört testo + deca alla dagar i veckan i det syftet som du är ute efter, så länge du inte blandar in några orala tabletter kommer du att klara dig fint gällande hälsomarkörer.

Hcg är bäst att lägga in i slutet för återhämtning av din naturliga tesostereon produktion. Andra alt är nolvadex eller clomid men jag rekommenderar inte, för många biverkningar och inte lika effektiv som hcg.

Återigen tack så mycket för väldigt informativa och vettiga svar, då behöver jag inte oroa mig för hälsomarkörena vid nästa kontroll. HCG får det bli som avslut
Citera
2021-07-06, 17:59
  #26
Avstängd
bodyfasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvenBrad
Återigen tack så mycket för väldigt informativa och vettiga svar, då behöver jag inte oroa mig för hälsomarkörena vid nästa kontroll. HCG får det bli som avslut

Såg att du nämnde om din inflamation sjukdom, Majoriteten av ug lab steroider innehåller en liten halt av bakterier vissa mer vissa mindre och det gör att crp nivåerna går upp beroende hur mycket bakteriehalter du får i dig. När du kontrolllerar Crp nivåerna ser du inflamation eller infektion värderna. Du behöver testa dig i början av kuren för att se om ditt sjukdomstillstånd har blivit sämre.

Därför är det viktigt att du köper testostereon av ett välkänt och bra märke för att slippa stora mängder av bakteriehalter. Alpha pharma och balkan pharmaceutical är bra, undvik alla så kallade apoteksmärken det finns inga apoteksmärken, 99% är fake men innehåller aktiv substans dvs tillverkas av uglab.

Så ditt sjukdomstillstånd med andra ord kan bli sämre under kuren pga bakteriehalter.
Citera
2021-08-22, 18:32
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
Såg att du nämnde om din inflamation sjukdom, Majoriteten av ug lab steroider innehåller en liten halt av bakterier vissa mer vissa mindre och det gör att crp nivåerna går upp beroende hur mycket bakteriehalter du får i dig. När du kontrolllerar Crp nivåerna ser du inflamation eller infektion värderna. Du behöver testa dig i början av kuren för att se om ditt sjukdomstillstånd har blivit sämre.

Därför är det viktigt att du köper testostereon av ett välkänt och bra märke för att slippa stora mängder av bakteriehalter. Alpha pharma och balkan pharmaceutical är bra, undvik alla så kallade apoteksmärken det finns inga apoteksmärken, 99% är fake men innehåller aktiv substans dvs tillverkas av uglab.

Så ditt sjukdomstillstånd med andra ord kan bli sämre under kuren pga bakteriehalter.


Jag köpte 1ml brytampuller för att ytterligare minska risken för kontaminering och tar dessa e5d. Imorgon blir det stick 8 och så här långt är inflammationerna och min sjukdom oförändrad, varken sämre eller bättre. Däremot så mår jag otroligt mycket både kroppsligt och psykiskt.

Kroppen har svarat väldigt bra och jag har ökat väldigt mycket i styrka och kondition på denna korta tid.

Jag tar Naproxen, som stundtals varvas med kortison mot inflammationerna men det är allt sjukvården kan göra för mig. Jag valde därför att boosta kroppen med Testo E för att snabbare komma i bättre kroppslig form för att på så sätt hjälpa kroppen att besegra sjukdomen.

Jag började första veckan med att injicera 0.2 ml för att se om det skulle orsaka några problem i kroppen och när inga problem uppstod så ökade jag stick två till 0.5 ml och därefter 1ml e5d.

Jag har Nolva samt HCG hemma för att vara säker på att kunna avsluta säkert om problem skulle uppstå men så här långt ser det ut att hjälpa mig på det sätt jag ville när jag började fråga om råd och hjälp.

Tack igen för alla vettiga och faktabaserade svar utan fördömanden!

Edit:
Anledningen till att jag även skrev hur jag gjort och vilka preparat jag har hemma för att kunna avsluta kuren är för att någon annan i framtiden med liknande problem kan se hur jag valde att göra.
Jag kommer återkomma längre fram och berätta hur det har gått.
__________________
Senast redigerad av OvenBrad 2021-08-22 kl. 18:39.
Citera
2022-01-07, 09:27
  #28
Medlem
Fortsatt rapportering.
Jag har mått så galet bra med Test E 250mg e5d och jag tillfrisknar fortfarande, de värsta besvären av sjukdomen är borta men en del av besvären finns fortfarande kvar. Jag började med hgh 2iu om dagen och har kört även det ett tag nu. Det har hjälp leder något otroligt och jag kör löpträning varannan dag nu.

Har lagt på mig en del muskler och tappat en massa fett, mår väldigt bra kroppsligt trots sjukdom och har inte haft några problem alls med inflammationerna vilket var mina initiala farhågor. Jag har bytt sort på testot två gånger och är inne på sort 3 nu. Det två senaste ger mindre pip än det första men det kan även vara för att jag var sjukare och känsligare i början.

Ha det bra och återigen tack för alla råd både här i tråden och i pm, ni är underbara
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback