Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-29, 22:48
  #1
Medlem
godboys avatar
Under en live-radio-sändning från Hammarkullen, motsvarande Tensta fast i Göteborg, utsattes SR.s team för äggkastning i samband med att de packade ihop efter en livesändning från området.

Innan detta hände hade en man tagit sig in i deras mobila studio då han och många åhörare inte gillade att Sverigedemokraterna var med i livesändningen.

Kanske SR vara glada att det bara var ägg som kastades med tanke på området.

Kul att SR fick smaka på medicinen från deras egna gullegrisar.

Nå, vem och vilka är GM?
Citera
2018-05-29, 22:54
  #2
Medlem
maxatdunders avatar
Vad ska de dit och göra? Speciellt om de är underbemannde där ingen är beredd att attackera tillbaka. Det är ju givet att någon sånt kan hända när man åker till orten och vet hur obefogat deras hat är... Tack för att ni uppskattar Sverige!
Citera
2018-05-29, 22:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Under en live-radio-sändning från Hammarkullen, motsvarande Tensta fast i Göteborg, utsattes SR.s team för äggkastning i samband med att de packade ihop efter en livesändning från området.

Innan detta hände hade en man tagit sig in i deras mobila studio då han och många åhörare inte gillade att Sverigedemokraterna var med i livesändningen.

Kanske SR vara glada att det bara var ägg som kastades med tanke på området.

Kul att SR fick smaka på medicinen från deras egna gullegrisar.

Nå, vem och vilka är GM?

Vem och vilka är GM? 10 000-kronorsfrågan!
Citera
2018-05-29, 22:59
  #4
Medlem
Detta hände trots att SR hade polisbevakning. Jag lyssnade på spektaklet, sändes i P1 (eller 2an) mellan 17-17.30 och ja, jag visste att det skulle spåra ur. En lågoddsare
Citera
2018-05-29, 23:01
  #5
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
Vem och vilka är GM? 10 000-kronorsfrågan!
Ja, att inte är kaukasier jag lätt skiva på på.
Sannolikt:
1. Araber
2. Hazarer
3. Annat MENA pack.

Också sannolikt:
Att vederbörande inte bidrar till stadskassan, utan snarare är en bidragsparasit.
Citera
2018-05-29, 23:04
  #6
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Vad ska de dit och göra? Speciellt om de är underbemannde där ingen är beredd att attackera tillbaka. Det är ju givet att någon sånt kan hända när man åker till orten och vet hur obefogat deras hat är... Tack för att ni uppskattar Sverige!
På sätt och vis kan jag tycka att Sveriges Radio får skylla sig själv. Nu får du se hur deras gullegrisar beter sig generellt. Dock så har väl inte den enskilde medarbetaren på Sr så mycket att säga till om utan är helt enkelt tvungen att följa med på deras idiotiska uppdrag.

Det som Dock är positivt är ju att man faktiskt på detta vis på visar baksidan med ohämmad invandring, en baksida som alla normalbegåvade känner till sedan länge, men som PK media gjort allt för att dölja.
Citera
2018-05-29, 23:10
  #7
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Detta hände trots att SR hade polisbevakning. Jag lyssnade på spektaklet, sändes i P1 (eller 2an) mellan 17-17.30 och ja, jag visste att det skulle spåra ur. En lågoddsare


Var det detta inslag?
https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6965313

Finns det någon källa?
__________________
Senast redigerad av trickydick 2018-05-29 kl. 23:13.
Citera
2018-05-29, 23:11
  #8
Medlem
Både den avbrutna intervjun och bild på gripne mannen finns här:
https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6965762
Citera
2018-05-29, 23:11
  #9
Medlem
Jag tror iof bara att dom ser den frustration som dom själva har över SDS medverkan.

Om man nu inte hade behövt vara så djävla neutrala hade man gärna äggat också.
Citera
2018-05-29, 23:22
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Var det detta inslag?
https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6965313

Finns det någon källa?

1; JA

2: på vad?
Citera
2018-05-29, 23:26
  #11
Medlem
Man kan på sätt och vis se denna typ av händelser som något positivt. Motsättningarna i det svenska samhället tydliggörs. Icke integrerbara babbar visar sina rätta ansikten genom att tydligt demonstrera sitt demokratiförakt och sin benägenhet att använda våld. Fler svenskar och välintegrerade invandrare inser förhoppningsvis att en kraftfull förändring krävs, vilket leder till att man röstar på SD (eller ev. något annat Sverigevänligt alternativ).
Citera
2018-05-30, 01:09
  #12
Medlem
Orobanches avatar
Det var en vänsterfascist som slet micken ur näven på en SD:are men vilka som kastade ägg? Kan ju också varit vänstergalet folk. De är också helt kocko!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback