Flashback bygger pepparkakshus!
2018-05-29, 18:13
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Konservativa Friatider uppmärksammas att Jimmie Åkesson tycker att det inte är önskvärt att Svenskar är bloda och blåögda.

Citat:
Nej, det är ju inte det. Vi är för en öppen svenskhet, man kan bli svensk. Jag har aldrig sett folket som biologiskt, utan det handlar om en grupp människor som har en gemensam nationell identitet

Citat:
Vi kommer inte komma tillbaka till Bullerbyn och vi kommer inte komma tillbaka till en situation där alla svenskar är blonda och blåögda. Och det är inte heller önskvärt, det är inte viktigt, fortsätter Åkesson.

http://www.friatider.se/jimmie-kesso...nda-och-bl-gda

Hur ser ni på det?

Jag tycker att Jimmie Åkesson har fel i sitt påstående. Ni kanske tänker att jag är nu en såndan pro-nazi höger som tycker att Svenskar ska vara blåda och blåögda. Det är jag inte.

Jag tycker att blondhet och blåögdhet är ett evolutionstecken på den framtida människan. Att Åkesson tycker så här, kanske är ett politiskt spel, men om han verkligen tycker som han verkligen säger. Då har han missat evolutionen.

Det finns en ANLEDNING varför europeiska män har spermier som är mer feminina än afrikanska och asiatiska mäns spermier.

Det finns en ANLEDNING varför vit, blond och blåa ögon anses attraktivt jämfört med krulligt svart hår och svarta ögon.

Det finns en ANLEDNING varför blonda eller blåögda sitter i maktpositioner i olika grupper. Tittar man på syriens president Basar Al Assad = Blåögd. Tittar man på kubaner eller spanjorer så är det inte helt ovanligt att man hittar blånda eller blåögda. Det är dessutom väldigt vanligt att hitta vita latinamerikaner i maktpositioner i sydamerika.

Hoppas någon skickar ett meddelande till Åkesson om evolutionsteorin. Blir besviken på hans okunnighet. Typ som att önska att människan måste bli dummare.
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2018-05-29 kl. 18:25.
Citera
2018-05-29, 18:18
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Konservativa Friatider uppmärksammas att Jimmie Åkesson tycker att det inte är önskvärt att Svenskar är bloda och blåögda.

http://www.friatider.se/jimmie-kesso...nda-och-bl-gda

Hur ser ni på det?

Jag tycker att Jimmie Åkesson har fel i sitt påstående. Ni kanske tänker att jag är nu en såndan pro-nazi höger som tycker att Svenskar ska vara blåda och blåögda. Det är jag inte.

Jag tycker att blondhet och blåögdhet är ett evolutionstecken på den framtida människan. Att Åkesson tycker så här, kanske är ett politiskt spel, men om han verkligen tycker som han verkligen säger. Då har han missat evolutionen.

Det finns en ANLEDNING varför europeiska män har spermier som är mer feminina än afrikanska och asiatiska mäns spermier.

Det finns en ANLEDNING varför vit, blond och blåa ögon anses attraktivt jämfört med krulligt svart hår och svarta ögon.

Det finns en ANLEDNING varför blonda eller blåögda sitter i maktpositioner i olika grupper.

Hoppas någon skickar ett meddelande till Åkesson om evolutionsteorin. Blir besviken på hans okunnighet. Typ som att önska att människan måste bli dummare.
Svensk är man om man föds i Sverige och har svenska föräldrar.

Men däremot så kan man se en kurd eller asyr som svensk om han är 40 år, pratar ren svenska, har jobbat hela sitt liv, betalar skatt och har bott här sedan han var 7 år.
Citera
2018-05-29, 18:21
Bannlyst
Aj aj aj, svensken har gått på sionisternas knep ännu en gång.

Varenda jävla val, samma sak. Den dumma jävla svensken suger och sväljer varenda jävla lögn...

Svensken kommer inte vakna upp ur det här komat, det är kört. Bli självförsörjande eller gå under....
Citera
2018-05-29, 18:21
Medlem
Varför låter sig Jimmie ge sig in i dessa debatter om just utseende och biologi ens överhuvudtaget? Lägg ner, låt det vara! Fokusera på själva invandringen.
Citera
2018-05-29, 18:22
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Svensk är man om man föds i Sverige och har svenska föräldrar.

Men däremot så kan man se en kurd eller asyr som svensk om han är 40 år, pratar ren svenska, har jobbat hela sitt liv, betalar skatt och har bott här sedan han var 7 år.

Så Svenskhet definieras på hur mycket skatt den har betalat och hur bra den är på tala Svenska?

Håller inte med. Om en kurd ska bli Svensk så gäller det kraftiga åtgärder. Än fast kurden får Svenskt medborgarskap så kommer kurden ändå uppfattas som en pizza-kurd av Svenskar.

Det gäller verkligen att sopa undan allt som har med islam/arab-fasoner och verkligen annamma efter Svensson-Svensson liv. Mycket svårt för en kurd, men för en finne eller norrman är det enkelt.
Citera
2018-05-29, 18:25
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Så Svenskhet definieras på hur mycket skatt den har betalat och hur bra den är på tala Svenska?

Håller inte med. Om en kurd ska bli Svensk så gäller det kraftiga åtgärder. Än fast kurden får Svenskt medborgarskap så kommer kurden ändå uppfattas som en pizza-kurd av Svenskar.

Det gäller verkligen att sopa undan allt som har med islam/arab-fasoner och verkligen annamma efter Svensson-Svensson liv. Mycket svårt för en kurd, men för en finne eller norrman är det enkelt.
Jo precis. Jag vet en asyr som beter sig precis som en svensk. Jag ser honom som svensk också. Det är inte många invandrare som man ser som svenskar. Jag känner en chilenare som jag också ser som svensk.
Å nej. Det handlar inte alls om hur mycket skatt man betalar.
Citera
2018-05-29, 18:27
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jo precis. Jag vet en asyr som beter sig precis som en svensk. Jag ser honom som svensk också. Det är inte många invandrare som man ser som svenskar. Jag känner en chilenare som jag också ser som svensk.
Å nej. Det handlar inte alls om hur mycket skatt man betalar.

Ja. Men då har denna asyr(vad är asyr?) ansträngt sig riktigt väl. Jag ser sällan invandrare som Svenskar. Det kan hända att man ser en turk som Svensk, bara för att den är adopterad och har Svenskt fördnamn och Svenskt efternamn.

Men negrer från afrika...no no. Går inte för mig. Än hur mycket dem försöker.
Citera
2018-05-29, 18:29
Medlem
Ducadreams avatar
Självklart är det bara fenotypen som definierar vem som är svensk(eller inte), enligt Flashbackrasisterna.
Citera
2018-05-29, 18:30
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ja. Men då har denna asyr(vad är asyr?) ansträngt sig riktigt väl. Jag ser sällan invandrare som Svenskar. Det kan hända att man ser en turk som Svensk, bara för att den är adopterad och har Svenskt fördnamn och Svenskt efternamn.

Men negrer från afrika...no no. Går inte för mig. Än hur mycket dem försöker.
Precis. Negrar kan aldrig bli svenskar. Asyr är en folkgrupp i Turkiet om jag inte minns fel. Som att kurder är en folkgrupp.
Citera
2018-05-29, 18:34
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Självklart är det bara fenotypen som definierar vem som är svensk(eller inte), enligt Flashbackrasisterna.
Ja så kan det vara. Ska man räknas som svensk så måste man anstränga sig! Man är knappast svensk bara för att man sätter sin fot i Sverige! Man ska lära sig Svenska, skaffa sig ett jobb och anpassa sig till samhället.
Tycker inte du det? Vissa invandrare kan jag faktiskt se som svenskar.
Citera
2018-05-29, 18:35
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Även när jag och Sverigedemokraterna får bestämma så kommer vi att ha invandring. Men det måste vara en invandring som är reglerad, som inte är större än vad vårt samhälle klarar av, säger han.
Vilket är precis som det är nu. Alltså spelar det ingen roll vad man röstar på. Tänk att vissa trodde att SD var räddningen. Och SD:are är jätte ledsna att folk röstar på AfS för då kan inte SD vara med och sänka invandringen med någon procent.
Senast redigerad av okok1 2018-05-29 kl. 18:39.
Citera
2018-05-29, 18:38
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Precis. Negrar kan aldrig bli svenskar. Asyr är en folkgrupp i Turkiet om jag inte minns fel. Som att kurder är en folkgrupp.

Ok. Turkar brukar vara vita, fast men mörkare hår.

Kurder är enormt svårt att bli Svensk. Typ Özz Nudjen. Trots att han är uppvuxen i Sverige så har han fortfarande en kaxig babbe-attaityd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in