Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-30, 11:41
  #13
Medlem
MysticLampShades avatar
Testa tinder igen, be tjejkompisar om råd angående vad du ska ha för bilder och vad du ska skriva i din profil. Sen handlar det ju lite om vilka kvinnor du dras till, du kanske inte kan förvänta dig att träffa en tjej som är 10/10 i utseende om du är 2/10. Emellertid kan personligheten få utseendet att blomstra.
Citera
2018-05-30, 11:44
  #14
Medlem
SektenAnderssons avatar
Alla kan inte tillägna sig detta, utan bara de som har fått den gåvan.
Citera
2018-05-30, 11:50
  #15
Medlem
Det är inte nödvändigt att ha sex!
Det är ingen som dör utan det.
Det är bara samhället som ger konstiga budskap att detta skulle vara så nödvändigt!
Folk har levt i celibat hela sitt liv i alla tider.
Det är ingenting fel med det!
Tvärtom.
Citera
2018-05-30, 11:56
  #16
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Jag är en vuxen man som är väldigt sexuellt frustrerad. Har bara haft sex en gång i mitt liv och det var åtta år sedan. Jag har försökt att få till det sedan dess men det går inte alls bra. Jag tänker på det varje dag och även om att komma hem och kunna få krama en tjej. Bristen på denna närhet gör att jag är omotiverad att göra något alls i livet.

Vad gör man? Ibland har jag lust att ställa mig framför tåget. Vill inte leva ensam hela livet.

Om du inte tycker att det är för hemskt att betala, så är ju det ett alternativ.
Citera
2018-05-30, 18:06
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Du kan ju inte vara svinful? Jag har sett så många omaka par där mannen eller kvinna ser ut som ett helvete med håriga bölder i ansiktet, ändå tänder, ärr och beror etc
Är du jätte fet eller jätte smal? Har du en bra hygien och hur ser din klädstil ut? Sådant kan påverka.
Din energi kan också påverka. Man känner ofta av när något desperat slisk vill bara åt ens stackars hål.
Du behöver finna kärlek. Sök efter kärleken och sex kommer automatiskt med den. Du behöver intressera någon för dig och sedan hålla bra kontakt med personen.
Nej skitful är jag inte. Det finns värre. Däremot har jag inga manliga drag och där tror jag mitt stora bekymmer ligger. Min vikt är det jag är mest nöjd över med ett BMI på 22.

Duschar dagligen, köper kläder relativt ofta och i vanliga butiker.

Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Det fetmarkerade är troligen en betydligt större anledning till bristen på närhet, än att det skulle vara något speciellt fel med dig. Dålig motivation, brist på ambition och uppgivenhet är dessvärre inte nyckeln till att attrahera en partner.
Det är lite som att lära sig spela gitarr. Om du inte kan det (eller är särskilt bra på det), så är det öva, öva, öva och öva som gäller, och till slut kommer det komma ut musik ur den där jävla gitarren.
Just nu är du mest inne på att ställa undan gitarren eller slänga ut den, eftersom du "vet" att du aldrig kommer lära dig lira. Du längtar efter musiken, men du har gett upp att öva.
Ger liknelsen någon mening?

Önskar dig all framgång.
Mina framgångar på kvinnofronten har ju gjort att jag tappat motivationen till mycket. Du kör med din liknelse med gitarr men man kan ju dra en liknelse till fotbollsspelare också. Hur mycket jag övar, övar och övar så kan jag inte bli proffs.

En del män går tyvärr igenom hela livet ensamma även dom som är lyckade.
Citera
2018-05-30, 23:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness


Mina framgångar på kvinnofronten har ju gjort att jag tappat motivationen till mycket. Du kör med din liknelse med gitarr men man kan ju dra en liknelse till fotbollsspelare också. Hur mycket jag övar, övar och övar så kan jag inte bli proffs.

En del män går tyvärr igenom hela livet ensamma även dom som är lyckade.

Så eftersom du inte tror att du kan bli proffs, så lägger du ner verksamheten?
Alternativt kan du ju öva och öva, så kanske du får en plats i BK Skrubbsåret, vilket jag TROR att du skulle gilla bättre än en plats på läktaren i regnet.
Citera
2018-05-31, 15:56
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Jag är en vuxen man som är väldigt sexuellt frustrerad. Har bara haft sex en gång i mitt liv och det var åtta år sedan. Jag har försökt att få till det sedan dess men det går inte alls bra. Jag tänker på det varje dag och även om att komma hem och kunna få krama en tjej. Bristen på denna närhet gör att jag är omotiverad att göra något alls i livet.

Vad gör man? Ibland har jag lust att ställa mig framför tåget. Vill inte leva ensam hela livet.
Man tar tag i sitt liv eller avslutar det.
Get busy living or get busy dying!
Börja träna, ät bättre och klä dig bättre.
Väldigt få människor är fula även om de är i bra form och klär sig väl.
Ta dina besparingar eller spara ihop pengar och stick till säg Australien, USA osv och börja jobba för att komma iväg från allt och utvecklas som människa.
Fokusera på något annat och sätt personlig utveckling i focus.
Citera
2018-06-05, 18:36
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Är det inte typ 95 % män och par där?

Jag har faktiskt ingen koll på fördelningen, men jag skulle gissa på att majoriteten är män. Jag tar saker och ting som de kommer och letar inte aktivt själv.
Citera
2018-06-08, 17:14
  #21
Medlem
Detta tar verkligen på mig psykiskt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Inte konstigt att män blir aggressivare och våldtäkterna ökar, detta är ju inte normalt.
Citera
2018-06-09, 13:09
  #22
Medlem
Gå på krogen. Leta upp 1, 2, lr 3-poängare. Och snacka med dem. Ta med henne till dansgolvet och dansa lite småsnuskigt med henne. Om hon är på, ge henne lite hångel.

Om du kan tänka dig att ligga med vad som helst så ta en 1-poängare som du inte ens är attraherad av. På så sätt får du automatiskt bättre självförtroende när du raggar på henne.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback