Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-29, 18:19
  #1
Medlem
Hur snyggt och coolt är dessa nya double T-shirt på en skala?
Ett måste till sommaren eller?

https://www.lindaikejisblog.com/2018...orth-1000.html

https://www.farfetch.com/se/shopping...SABEgLRHPD_BwE
Citera
2018-05-29, 18:26
  #2
Medlem
vtcs avatar
Kanske är det en högst medveten PR-kupp för att "go viral".

Även om de vet att snudd på ingen vill köpa sådant trams, så får de gratis marknadsföring genom dem som skriver om produkterna.
Citera
2018-05-29, 18:29
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Kanske är det en högst medveten PR-kupp för att "go viral".

Även om de vet att snudd på ingen vill köpa sådant trams, så får de gratis marknadsföring genom dem som skriver om produkterna
.

Precis.

Sedan så skulle jag säga att de är bokstavligen de fulaste kläderna jag någonsin sett. Vad jag kommer ihåg iallafall. Skulle inte vilja ens ta på mig dem gratis.
Citera
2018-05-29, 18:41
  #4
Medlem
Oldberrys avatar
Tyckte deras Tripple S var lite över gränsen när de släppte dem, men dessa tröjorna är värre!
Citera
2018-05-29, 19:39
  #5
Medlem
Fantastiskt konsthantverk on the edge! Hade jag bara haft råd hade jag köpt ett gäng!
Citera
2018-05-30, 23:24
  #6
Medlem
Det mest fascinerande är att det finns människor som faktiskt köper sånt här. Finns visst en potential att tjäna sig en hacka på sånt här trams.
Citera
2018-05-31, 23:56
  #7
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vtc
Kanske är det en högst medveten PR-kupp för att "go viral".

Även om de vet att snudd på ingen vill köpa sådant trams, så får de gratis marknadsföring genom dem som skriver om produkterna.
Balenciaga gör redan grymt 'konstiga' produkter (Se crocsen dem gjorde) så marknadsföring har dem inga större problem med så vitt jag vet.
Citera
2018-06-01, 07:19
  #8
Avstängd
Mitch-Moons avatar
Den skulle sitta som en smäck på en quinnlig varumärkesjurist.
Citera
2018-06-02, 10:49
  #9
Medlem
vtcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Balenciaga gör redan grymt 'konstiga' produkter (Se crocsen dem gjorde) så marknadsföring har dem inga större problem med så vitt jag vet.
Att man tidigare har skapat "konstiga produkter" innebär inte en PR-ström till tidens ände. Vill man hålla uppe en sådan gimmick-stämpel så förefaller det rimligt att förnya sig inom området.

Jag kände varken till märket (eller deras crocs) sedan tidigare. Nu har jag hört talas om dem, vilket innebär att de på något plan lyckats nå mig ur marknadsföringssynpunkt. Gissningsvis är jag inte den enda som fick höra talas om dem på detta vis.
Citera
2018-06-02, 13:00
  #10
Medlem
Gnomegirls avatar
Om jag börjar jobba i en skolbespisning skulle jag utan tvekan bära denna. Men förövrigt? -Njää, inte riktigt min smak.


MVH/Gnomegirl
Citera
2018-06-04, 18:45
  #11
Medlem
lakritcs avatar
@Gnomegirl

Det ska till en välbeställd mattant
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback