Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-28, 23:32
  #1
Medlem
Tjena, undrar om nån av er har varit med om nåt liknande, spelade blackjack och la allt jag hade sedan stod det bet comfirmed och jag loggades ut helt plöstsligt loggade in efter direkt efter men tog ett litet tag då jag stressa med lösenordet och skrev fel 3 gånger men sen när jag loggade in så var alla pengar jag la borta... Tycker jag borde få tillbaks dom då det uppenbarligen var nåt fel

Vad händer nu?
Har det hänt er nångång?
Citera
2018-05-28, 23:46
  #2
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Ditt bet fanns fortfarande kvar och du vann inte den handen/spelet, så nej du ska inte ha en spänn!
Citera
2018-05-28, 23:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Ditt bet fanns fortfarande kvar och du vann inte den handen/spelet, så nej du ska inte ha en spänn!

Nu Blir jag vansinnig

Nämen jag hade ingen aning om vad korten vad men tänk om jag hade 11 då? kunde ju inte välja att ta ett till kort då
Kanske hade 2 2or
Citera
2018-05-29, 00:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warziik
Tjena, undrar om nån av er har varit med om nåt liknande, spelade blackjack och la allt jag hade sedan stod det bet comfirmed och jag loggades ut helt plöstsligt loggade in efter direkt efter men tog ett litet tag då jag stressa med lösenordet och skrev fel 3 gånger men sen när jag loggade in så var alla pengar jag la borta... Tycker jag borde få tillbaks dom då det uppenbarligen var nåt fel

Vad händer nu?
Har det hänt er nångång?


Skriv ett email till deras support om exakta tidpunkten och så får deras tekniker kolla om det var något fel som låg hos dom. Om det var din dator som krånglade så kommer inte dom att hjälpa dig.
Citera
2018-05-29, 00:24
  #5
Avstängd
JagBlirVansinnigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Skriv ett email till deras support om exakta tidpunkten och så får deras tekniker kolla om det var något fel som låg hos dom. Om det var din dator som krånglade så kommer inte dom att hjälpa dig.

Dom lär knappast erkänna om dom nu skulle bemöda sig att kolla upp det....., det är enklare att säga att det berodde på TS uppkoppling.
Citera
2018-05-29, 03:23
  #6
Medlem
AA-suiteds avatar
Internet har svikit varenda gambler åtminstone 1 gång där det har svidit hårt. Bara att bita i den smutsiga pokermarkern och gå vidare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback