Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-02-01, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Det här börjar likna en syjunta där sopsorterande smygfikusar sitter och byter kakrecept och tipsar varandra om brun-utan-sol-krämer.

SKÄRPNING!

// Roger P.
Ungefär vad jag ville ha sagt med min post

Nä, det är nog dags att tänka om.
Citera
2006-02-01, 22:53
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquabot
Det här var inte ett särskilt bra förslag enligt mig. Vad har diskussioner kring t ex oljetoppen gemensamt med diskussioner om årets älgjakt och vilken hund som passar bäst för en småbarnsfamilj i villaområde?

Alternativet är väl att jag och alla får musarm utav att scrolla upp och ner för 5 mils flashback...
Citera
2006-02-01, 22:55
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Men för jävelen... Hur många bögämnen ska vi ha här egentligen? Är det inte Mat & dryck så är det Mode & Livsstil, Jakt, fiske och vildmark eller Bostad, hem & trädgård. Det här börjar likna en syjunta där sopsorterande smygfikusar sitter och byter kakrecept och tipsar varandra om brun-utan-sol-krämer.

SKÄRPNING!

// Roger P.

Problemet är att vi har moderatorer på det här forumet som dömmer mig HMF hela tiden och temp-bannar mig om jag håller mig till vissa delar av forumet. Därför är jag med flera förpassade till den bögigare delen av forat.
Citera
2006-02-02, 08:49
Medlem
mrbonkerss avatar
brukar inte admin vilja se 30 trådar inom ämnet för att ens fundera på ett eget underforum? så finns det 30 vettiga trådar om dessa fjällrävenprydda trädkramare? jag ser hellre att en handfull av er måste scrolla genom "5 mils flasback" än att vi andra får scrolla förbi ännu fler forum och fundera ännu en gång på var egentligen man ska starta sina trådar. och blir du bannad för HMF är det nog mer ett problem hos dig än själva ämnet, Squalo.
Citera
2006-02-02, 08:53
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Men för jävelen... Hur många bögämnen ska vi ha här egentligen? Är det inte Mat & dryck så är det Mode & Livsstil, Jakt, fiske och vildmark eller Bostad, hem & trädgård. Det här börjar likna en syjunta där sopsorterande smygfikusar sitter och byter kakrecept och tipsar varandra om brun-utan-sol-krämer.

Jag håller med Roger Persson i denna fråga. Ekologi och Miljö är synnerligen homosexuella ämnen som jag gärna slipper se på Flashback. Dessa frågor kan förövrigt lika gärna postas i Vetenskapsdelen här på forumet.
Citera
2006-02-02, 09:16
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Jag håller med Roger Persson i denna fråga. Ekologi och Miljö är synnerligen homosexuella ämnen som jag gärna slipper se på Flashback. Dessa frågor kan förövrigt lika gärna postas i Vetenskapsdelen här på forumet.

Alternativt så för man diskussioner om detta i tex Politik - Inrikes/Utrikes, allt beror på vad man vill fylla ämnet med.
Citera
2006-02-02, 09:34
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Alternativt så för man diskussioner om detta i tex Politik - Inrikes/Utrikes, allt beror på vad man vill fylla ämnet med.

På rak arm tycker jag även att vildmarksdelen av "jakt, fiske och vildmark" passar in.
Citera
2006-02-02, 11:22
Medlem
Bezzerwissers avatar
Risken är att många på FB skulle få sin världsbild förstörd när de inte längre kan kalla alla som inte är höger för "tokvänster" men det saknas helt klart ett forum för gröna ideologier.
Alla tycker kanske inte att det är så intressant att fortsätta älta 17- och 1800-talsideologier.

För övrigt vore det intressant med lite källor till det påstådda sambandet mellan miljöintresse och homosexualitet.
Citera
2006-02-02, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bezzerwisser
Risken är att många på FB skulle få sin världsbild förstörd när de inte längre kan kalla alla som inte är höger för "tokvänster" men det saknas helt klart ett forum för gröna ideologier.
Nädå, det är ingen fara med det. Folk som röstar vänster kallar man "tokvänster" och folk som röstar grönt kallar man "idioter".

Citat:
Ursprungligen postat av Bezzerwisser
Alla tycker kanske inte att det är så intressant att fortsätta älta 17- och 1800-talsideologier.
Då slipper man...

// Roger P.
Citera
2006-02-02, 13:03
Medlem
Fulfittans avatar
Inga ekologibögar på FB, PUNKT. Stoppa upp Kyotoprotokollet i era grönmögliga rövhål och försvinn!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in