Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-31, 10:52
  #13
Avstängd
SvettigMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Jag önskar att det var ghb jag var beroende av, men tyvärr var det gbl. Ungefär som cocian men crack. Eller som amfetamin men ice.

Läs ovan inlägg för se hur jag gjorde att bli av med beroendet.

Ja jag är säker på att jag mår bra. Kan dock fortfarande inte sova på nätterna utan hjälp och mornarna kan kännas tunga. Men från kl 12 runt middagen så känner jag mig väldigt bra. Nästan lite lycklig. Och nu hoppfull. Var även till gymmet igår och idag och körde mina normala vikter.

Och jag har inga riktiga cravings överhuvudtaget som kanske meth och opiater har efter avslut. När jag tänker på g nu vill jag spy
GBL omvandlas till GHB i blodet. Så det är de facto GHB du blir påverkad och beroende av. Skillnaden är att det tas upp snabbare i kroppen när det kommer i form av GBL. Vilket förklarar din liknelse med kokain kontra crack-kokain. Oavsett så är det GHB cirkulerar runt i kroppen.

Du verkar må bra ändå. Får önska dig lycka till.
Citera
2018-05-31, 19:43
  #14
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
GBL omvandlas till GHB i blodet. Så det är de facto GHB du blir påverkad och beroende av. Skillnaden är att det tas upp snabbare i kroppen när det kommer i form av GBL. Vilket förklarar din liknelse med kokain kontra crack-kokain. Oavsett så är det GHB cirkulerar runt i kroppen.

Du verkar må bra ändå. Får önska dig lycka till.
Tack 😊😊
Citera
2018-06-01, 12:05
  #15
Medlem
No6s avatar
Jag får också väldigt hög puls i flera veckor när jag lägger ner substanser som benzo, lyrica och opiater. Är periodare kan man väl säga. Nu har jag varit ren i 9 veckor, minns inte riktigt när den höga pulsen gick ner men nu är den normal. Vet inte om det är farligt, kanske om man har svagt hjärta eller liknande? Kolla upp det om du är orolig, skulle bara inflika att det går över och beror på abstinensen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback