Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-06, 15:16
  #13
Medlem
Att gå från icke-lyxlirare till lyxlirare över några månader och sen gå in på sin första lyxlirarklubb. Lyxlirarna på klubben kommer nog se dig som skräp såfort du sätter foten där. Det tar nog ett tag innan du blir en riktig lyxlirare.
Citera
2018-06-06, 21:25
  #14
Medlem
godboys avatar
Okej, tveksam till sanningshalten i första inlägget. OM det nu skulle vara sant så ser jag inte grejen i att springa på nattklubb och spendera massa pengar! TRÅKIGT!!!!! Men ffa ytligt, vad tror du, TS, att du ska få ut av det? Ett knull? Ja, kanske det, men med vad då? Stans mest korkade bimbo. Är bara bimbos som tänder på VIP bord på nattklubbar.

Har själv varit medbjuden ett par gånger på sånt, men tycker bara det är ytligt trams. På 90 talet hade jag dåligt ställt, men en bit in på 00 talet så ändrade den saken sig radikalt. Skulle dock själv aldrig bjuda på tramsig nattklubb, men har bjudit med kompisgäng på riktigt trevliga middagar. Skulle rekommendera det istället.
Citera
2018-06-07, 21:23
  #15
Medlem
RobertoSavianos avatar
Om du inte vet det. Då ska du inte ha det.

Gör nånting som passar dig istället. Har du inte koll på en sån simpel sak är jag tveksam på om du ens blir insläppt nån klubb.

Lion bar passar dig utmärkt!
Citera
2018-06-08, 10:09
  #16
Medlem
Så du ska köpa köpa bil, köpa mark, bygga hus, och festa bort 50 000? Och allt detta ska göras inom en budget på
700 000 spänn? Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback