Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-27, 06:16
  #1
Medlem
Hej alla! Jag är 20 år och vill festa men alla nattklubbar som jag försökt komma in hade alltid 23-åldersgräns eller gästlistor. Jag har hört att Estelle är bra men 5 ånger i rad så kommer jag inte in, jag klär mig bra, skrev mitt namn på gästlistan och ändå inte. Jag mår extremt dåligt, känner mig som en nolla. Jag grät på nyårsafton när en dryg ordningsvakt ville inte släppa in mig. Jag behöver er hjälp snälla!
Citera
2018-05-27, 06:47
  #2
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love-YourGirl
Hej alla! Jag är 20 år och vill festa men alla nattklubbar som jag försökt komma in hade alltid 23-åldersgräns eller gästlistor. Jag har hört att Estelle är bra men 5 ånger i rad så kommer jag inte in, jag klär mig bra, skrev mitt namn på gästlistan och ändå inte. Jag mår extremt dåligt, känner mig som en nolla. Jag grät på nyårsafton när en dryg ordningsvakt ville inte släppa in mig. Jag behöver er hjälp snälla!
Rolles late night, där kommer du garanterat in. Bra musik och alltid trevliga gäster.
Citera
2018-05-27, 07:45
  #3
Avstängd
COCO tycker jag är bra...
Citera
2018-05-27, 09:51
  #4
Medlem
Jag vill tillägga att nattklubbar i Stockholm menar jag.
Citera
2018-05-27, 10:23
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love-YourGirl
Hej alla! Jag är 20 år och vill festa men alla nattklubbar som jag försökt komma in hade alltid 23-åldersgräns eller gästlistor. Jag har hört att Estelle är bra men 5 ånger i rad så kommer jag inte in, jag klär mig bra, skrev mitt namn på gästlistan och ändå inte. Jag mår extremt dåligt, känner mig som en nolla. Jag grät på nyårsafton när en dryg ordningsvakt ville inte släppa in mig. Jag behöver er hjälp snälla!


Med tanke på att du nu nekats inträde 5 gånger, så kanske det skulle vara en tanke att testa att kontakta chefen för stället du haft så många problem med och diskutera saken?
En liknande sak hände mig och en vän för många år sedan, även om det bara hände oss vid ett tillfälle. Senare samma natt beslutade vännen att ringa upp chefen för klubben och framlägga vad som hade hänt. Chefen i sin tur läxade upp vakterna, varefter vi sedermera fick komma in som vanligt. Så du kan ju testa det först, kanske?
Det kan ju vara så att anledningen till att du inte kommer in beror på något specifikt, varför det då är bättre att ta reda på vad detta är istället för att riskera upprepningar framledes.

Oavsett vilket du beslutar göra, lycka till.
Citera
2018-05-27, 11:41
  #6
Medlem
Tack jag ska göra det för att jag tycker att något inte stämmer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback